Arón Piper za Tiffany & Co. sjajan je spoj tradicionalnog i modernog – otkrivamo i zašto
Arón Piper za Tiffany & Co. sjajan je spoj tradicionalnog i modernog – otkrivamo i zašto

Arón Piper za Tiffany & Co. sjajan je spoj tradicionalnog i modernog – otkrivamo i zašto

Arón Piper važi za jednog od onih effortlesly cool likova koji šta god da urade i kako god da se obuku – we’re here for it. Njegova popularnost davno je premašila granice Španije i Nemačke,  odakle pevač i glumac vuče korene, a njegova fan baza na socijalnim mrežama poprilično je velika.

Brend Tiffany & Co. u poslednje vreme menja kreativne direktore kako vetar (čitaj internet) dune, a Ruba Abu Nimah napustila je svoju poziciju tek nedelju dana nakon skandala sa neuspešnom kolaboracijom ove luksuzne juvelirnice i sportskog brenda Nike.

Sadašnja marketing politika nalaže da se i dalje skautuju javne ličnosti koje na prvu imaju povezanost sa istorijom i estetikom brenda ALI istovremeno i oni koji njihove komade implementiraju u svoj specifičan stil – na prvi pogled atipičan za njihov brend identitet. Jedan od njih je upravo i – Arón Piper.

Bad boys wear Tiffany & Co.

Bad boy globalne muzičke, glumačke i influens scene odličan je izbor za novu mini kampanju brenda snimanu na jednoj od najatraktivnijih lokacija – rooftopu u Njujorku (sećamo se slične scenografije za Jeremy Allen White x Calvin Klein kolaboraciju).

Arón broji čak 12 miliona folovera na Instagramu i pravo je osveženje za Tiffany & Co. novi talas, kako kompanija trenutno fokus usmerava na Gen Z. Stajling za ovu kampanju potpisuje italijanski stilista Lorenzo Posocco, koji je do nedavno bio zadužen za vizuelni identitet Dua Lipe, čime je Tiffany & Co. tim pokazao da je zainteresovan za sveže talente koji nisu toliko izvikani u modnim krugovima.

Aron piper
@aron.piper
@aron.piper

Svi želimo da nosimo Tiffany & Co. eyewear

Pored nakita, u ovoj kampanji fokus je stavljen i na liniju Tiffany & Co. naočara koje neodoljivo podsećaju na luksuzne Cartier modele (poznate po tome što obožavaju da ih nose reperi i, generalno, ljudi iz muzičke industrije).

Arón je bad boy, pop star i ikona influensa i, kao takav, savršen izbor za brend ambasadora najpoznatije svetske juvelirnice kako joj je, ovom kampanjom, udahnuo dašak sveže energije. New Wave, indeed. 

Foto: Instagram / @aron.piper / @lorenzoposocco

Učitati još
Zatvori