EARTH DAY: SOS CAPSULE – održiva moda još jednom u fokusu nove kolekcije Stella McCartney brenda
EARTH DAY: SOS CAPSULE – održiva moda još jednom u fokusu nove kolekcije Stella McCartney brenda

EARTH DAY: SOS CAPSULE – održiva moda još jednom u fokusu nove kolekcije Stella McCartney brenda

Kako verno pratimo svaki atom modne industrije, od najnovijih trendova, kampanja, it komada i svemu sličnog, neretko se osvrćemo na i ne tako lepu stranu ove posh industrije. Upućeni smo da naša miljenica predstavlja drugog najvećeg zagađivača na svetu, ali šta radimo povodom toga? Određeni brendovi se istinski trude da podignu svest o ovoj veoma bitnoj temi, pod potpisom održivosti, na viši nivo dok drugi svojim površnim interesovanjem u istoj vide samo još jedan tok profita. U vremenu u kom živimo, donekle je teško primetiti šta je cash grab, lažna patetika a šta istinsko interesovanje u određenu materiju.

Međutim, ono što tvrdimo je da poznajemo etiketu kojoj je istinski stalo do i one ne tako lepe strane mode. S tim u vezi, predstavljamo vam Stella McCartney brend i novu EARTH DAY: SOS CAPSULE kolekciju, koja nam je još jednom na galuroznu modnu scenu donela reality check.

@ Stella everyday is Earth day


Stella McCartney nedavno obradovala nas je novom kolekcijom i kampanjom u kojoj je glavnu ulogu tumačila Cara Delevingne. Samo fotografisanje bilo je smešteno u skopu lokacije na kojoj se odstranjuje londonski otpad. Ovim vizualima Stella je na neki način uspela da nam pokaže šta sve to stoji iza glamuroznog produkta koji nam se servia. Da stoji nešto ni malo posh već nešto što slobodno možemo nazvati surovim. Kako je većinski deo linije sačinjen od recikliranih materijala, svakak smo izdvojili svog favorita pod Embellished High-Rise Denim Jeans potpisom.

Hiperprodukcija na neki način uništila je i modu kao takvu dok je zasigurno masovno zagadila planetu na kojoj živimo. Stella McCartney svojom novom kolekcijom pod nazivom EARTH DAY: SOS CAPSULE podsetila nas je na stanje koje često zaboravljamo, podsetila nas je na realnost. Poentirala je činjenicu da će do 2050. godine, ukoliko modna industrija nastavi svojim surovim tempom, u morskim vodama biti više plastike nego morskih vrsta. Kada pojam trend razruši nečiju životnu sredinu, zapitate se gde i dokle cela ova igra vodi.

Britanska dizajnerka, između ostalog, odrasla je na farmi te je od svojih juniorskih dana na neki način razvila svest o očuvanju okoline i prirode koju iznova i iznova uništavamo. U kolaboraciji sa Conservation International organizacijom, britanska etiketa pokrenula je SOS CAPSULE prenoseći Save Our Seas poruku modnoj industriji. Minimum petnaest hiljada evra biće donirano partnerskoj organizaciji koja će za cilj imati pročišćavanje i očuvanje morskih voda. SOS predstavlja humanitarni fond koji broji 200 miliona dolara, čiju suvlasnicu predstavlja Stella McCartney.

Card never declines on sustainability


Kada znam da možemo doprineti morskim vodama i očuvanju istih svojom narudžbinom, sledeći korak je i više nego predvidiv. Podržavamo brendove koji stavljaju održivost na prvo mesto, te ne krijemo da smo pri prvih par minuta lansiranja kolekcije imali svoje favorite. Card never declines kada govorimo o sustainable komadima, te smo odlučili da vam predstavimo vizuelni recap ove kolekcije, u celosti. Pomenuta linija biće u limitiranim količinama, kako bi i više nego kontradiktorno bilo da nije tako. S tim u vezi, požurite i svojom kupovinom učinite nešto dobro i za sebe i za planetu na kojoj živimo.

Učitati još
Zatvori