Nova Dsquared2 kampanja sa Natašom Vojnović u glavnoj ulozi srušila je internet
Nova Dsquared2 kampanja sa Natašom Vojnović u glavnoj ulozi srušila je internet

Nova Dsquared2 kampanja sa Natašom Vojnović u glavnoj ulozi srušila je internet

Dsquared2 vremeplov u 1997. godinu

Jedan od prvih srpskih supermodela, Nataša Vojnović, ima novu kampanju i to za italijansku modnu kuću Dsquared2.

Kampanja koja nosi ime “Hardcore Ambitions” nam stiže u video formatu i teleportuje nas u 1997. godinu, na set porno industrije gde beleži dešavanja i dijaloge na pauzama snimanja. Stay tuned.

HardCore Ambitions

Iza ideje i realizacije ove kampanje stoji Nadia Lee Cohen, umetnica, fotografkinja, model i filmmaker (ona je takođe the brain behind  Skims kampanje o kojoj smo pisali, i par iconic naslovnica sa Kim Kardashian).

Kasting za ovaj projekat je inzvaredan – Nataša Vojnović glumi porn star zvezdu s kraja devedesetih, a njen filmski partner je Tony Ward, glumac i bivši momak od Madonne.

Par prolazi kroz razne situacije i razmenjuje komične dijaloge sa ostatkom ekipe –  dok nam reditelj slikovito dočarava atmosferu sa tipičnog porn movie seta devedesetih gde su glumci dobijali dijaloge tek nakon dolaska na samo snimanje. Nadia je, po istom principu, svojim glumcima dala scenario tek kada su došli na set, te je upravo čar u nekim greškama koje su tokom snimanja pravili – a koje nisu izbačene u montaži.

Storytelling i sama genijalnost kadrova, slike, scenografije i kostima upravo su ono što nam je falilo u modnim kampanjama poslednjih par godina a moda konačno ponovo biva – zabavna.

Sa druge strane, ovo je pokazna vežba kako dizajner (u ovom slučaju dizajnerski dvojac) veruje kreativnom timu koji je odabrao i daje mu odrešene ruke zarad gamechanging kampanje.

Dsquared2 comeback

Braća Dean i Dan Caten su pre deceniju imali jedne od najboljih revija na Nedelji mode u Milanu, a runway stajling je bio ono što ih je oduvek izdvajalo od drugih. Njihove komade obožavali su da nose fudbaleri i IT devojke sa  italijanske javne scene, a bili su poznati i po žurkama koje su pravili nakon revija.

Nakon popularizacije modnih kuća sa dijametralno različitom estetikom jedno vreme bili su potpuno izopšteni sa trend lista, a nakon ovako radikalnog modnog iskoraka čini nam se da se Dsquared2 hype polako vraća.

Milano FW počinje za dvadesetak dana a mi strpljivo iščekujemo reviju i kolekciju koju najavljuje ova genijalna kampanja, ali i gajimo nadu da će Nataša Vojnović možda opet prošetati pistom?

Foto: Profimedia, Instagram / @nadialeecohen / @dsquared2 / @culted

Učitati još
Zatvori