Da li modna industrija okreće novi list? Saznajemo kroz prizmu Hermès brenda
Da li modna industrija okreće novi list? Saznajemo kroz prizmu Hermès brenda

Da li modna industrija okreće novi list?
Saznajemo kroz prizmu Hermès brenda

Nakon retrospektive pariske Nedelje mode, došli smo do zaključka da su pojedine modne kuće svoju reputaciju gradile su kroz exclusivity i limitirane kolekcije. Uz ovaj sistem, kupci su se susretali s mnogim poteškoćama. Od ograničavanja na dve do tri ponuđene torbe godišnje do listi čekanja i odabira klijenata, raspon klasifikacije ovog tipa je dugačak. Iako su sve pomenute komponente do sada ove etikete činile traženijim, kupci su odlučili da će stati na put ovoj sagi. Prenosimo sve detalje tužbe upućene francuskoj kući visoke mode Hermès i uticaja koji će ona ostaviti na modnu industriju.

leylahajrovic
/@leylahajrovic/

Why Hermès?

Ako se pitate zašto je baš ovaj brend tužen, hajde da se malo dublje osvrnemo na politiku istog. Da biste uopšte mogli da kupite svoj prvi model neke od željenih torbi ove modne kuće, morate potrošiti određenu svotu novca u nekom od Hermès butika. U kategorije kod kojih je neprestano ulaganje must ubrajamo obuću, enterijerne detalje, posuđe, odevne komade, nakit i mnoštvo drugih komponenti.

Hermes tužba
/@leylahajrovic/
/@leylahajrovic/

Ovim postupkom francuska modna kuća istakla je da se do jedne Birkin, Kelly ili Constance torbe ne dolazi tako lako. Modni gigant na ovaj način svoje torbe pretvorio je u wealth simbol. Hermès torba nije kao svaka druga, ona predstavlja društveni status i nosi neko dublje značenje. Ovaj stav prenelo nam je dosadašnje poslovanje pomenutog brenda. Nakon svoje obimne kupovine, možda i dobijete šansu za kupovinu svoje prve Hèrmes torbe. Modna kuća svoje klijente uslovila je maksimalnom kupovinom, od dve torbe godišnje. Pored svih pomenutih limita, ovaj brend sa ili bez ove politike, važi za sinonim visoke mode i quiet luxurya.

leoniehanne
/@leoniehanne/
leoniehanne
/@leoniehanne/
Hermes tužba
/@tamara/
Hermes tužba
/@tamara/

Who did this?

Ovim načinom klasifikacije, mnogi ljubitelji modne narandže osetili su se zanemareno. U, po njihovom mišljenju neprikladnu situaciju, došla su dva kupca američkog porekla. Otišavši u pariski Hèrmes butik rečeno im je da prvobitno moraju da potroše određenu svotu novca pre kupovine svoje prve torbe. Ovaj dvojac odlučio je da stane na crtu dugogodišnjoj podeli kupaca, tužbom. Hèrmes nije jedini brend koji je na ovaj način izgradio deo svoje prepoznatljivosti ali je definitivno jedan od začetnika ovog principa. O samom toku i ishodu tužbe nema daljih informacija, te nas zanima kuda mislite da će ovo otići i da li dolazi kraj klasifikacionoj politici.

Foto: Instagram / @leylahajrovic, @tamara, @leoniehanne

Učitati još
Zatvori