Evolucija ženske lepote: Vratite se u prošlost uz aplikaciju „Museum of Makeup”
Evolucija ženske lepote: Vratite se u prošlost uz aplikaciju „Museum of Makeup”

Evolucija ženske lepote: Vratite se u prošlost uz aplikaciju „Museum of Makeup”

App Store je nedavno, kao i svake godine, proglasio aplikacije koje su obeležile prethodnih 12 meseci. Na spisku su se našle raznovrsne, a Journal tim izdvojio je svoje favorite. Na primer, za filmske entuzijaste tu je aplikacija MUBI, a za podsticanje produktivnosti Portal Labs.

Pored postojećeg spiska, izdvajamo još jednu aplikaciju koja je u poslednje vreme privukla našu pažnju – Museum of Makeup. Prvi virtuelni muzej na svetu ovog tipa namenjen je, kao što naslov kaže, svim zaljubljenicima u all things makeup. Na jednom mestu spojio je prošlost i sadašnjost, kao i digitalno i fizičko okruženje. A posebno nas je obradovala činjenica da iza ove kreativne aplikacije stoje dve preduzetnice iz Srbije – Ivana Kaljević i Dunja Ognjenović.

Evolucija ženske lepote

Iako su trendovi nekada opstajali mnogo duže, ideali lepote u savremenom društvu menjaju se na svakih nekoliko meseci. Upravo ova kratkotrajnost ide u prilog kozmetičkoj industriji koja neprestano plasira nove proizvode koji predstavljaju korak bliže ka postizanju tog ideala. Međutim, upotrebom aplikacije Museum of Makeup, takav vid kupovine nije neophodan.

U aplikaciji vaše lice postaje platno na kom se u svega nekoliko sekundi smenjuje šminka iz različitih vremenskih perioda. Dakle, umetnička dela ovog digitalnog muzeja su upravo njegovi korisnici. Istorija šminkanja i ženske lepote sažeta je u trideset filtera zahvaljujući kojima u jednom momentu možete da postanete geisha, u drugom lik iz popularnog filma, a u trećem drag queen.

MoM: Power – to empower

Glavna svrha aplikacije Museum of Makeup je slavljenje ženske lepote, ali i svih mogućnosti koje šminka nudi kao dopunsko sredstvo. U njoj možete da se poigrate sa različitim stilovima u šminkanju i u skladu s tim u potpunosti transformišete svoj izgled.

Ipak, aplikacija nije samo zabavnog, već je i edukativnog karaktera. Kroz nju je sažeto ukupno sedam kategorija poput History of Makeup, 20th Century Iconic Looks i Makeup & Society. Osnovna ideja koja stoji iza ovog kreativnog koncepta je upoznavanje sa celokupnim beauty svetom i odgovor na pitanje šta je šminka predstavljala nekada, šta je sada i šta će biti u budućnosti.

Aplikacija MoM dostupna je na prodavnicama Google PlayApp Store.

Foto: Instagram @museummakeup

Učitati još
Zatvori