Sporty & Rich: Jedan od naših omiljenih brendova debitovao je na beauty tržištu
Sporty & Rich: Jedan od naših omiljenih brendova debitovao je na beauty tržištu

Sporty & Rich: Jedan od naših omiljenih brendova debitovao je na beauty tržištu

Sporty & Rich goes beauty.

Jedan od naših omiljenih brendova, o kojem smo pisali nebrojeno puta, hrabro je uplovio u beauty vode. Kako je kozmetička industrija u jednom momentu vidno nadmašila modnu istovremeno se pojavio veliki broj brendova i beauty kuća što je dovelo do toga da je konkurencija postala prejaka. Međutim, Sporty & Rich filozofija bazirana je na zdravom životu a njihova beauty linija počiva isključivo na 99% prirodnim sastojcima. Na to je upravo i stavljen primarni fokus marketing komunikacije.

Hint je trebala da nam bude skoro otvorena flagship radnja u Njujorku sa mini wellness delom u okviru kojeg možete odraditi tretman lica i masažu. Dakle, savršena uvertira za prezentaciju beauty linije.

Za početak – pet beauty proizvoda

Osnivačica brenda Sporty & Rich, Emily Oberg, ušla je u modni biznis spontano i bez mnogo očekivanja – da bi danas njen brend dostigao vrednost na tržištu od nekoliko desetina miliona. Lifestyle koreni doprineli su otvaranju prve flagship radnje u Njujorku, u kojoj pored garderobe možete zakazati masažu ili tretman lica, kao i popiti kafu i/ili zdravo ceđene sokove. Tako je ova priča dobila zaokret u wellness smeru, da bi Emily sredinom septembra premijerno predstavila pet beauty proizvoda.

Ekskluzivno na sajtu, kao i u jedinoj flagship radnji u Njujorku mogu se naći sledeći proizvodi:

• Mleko za čišćenje lica

• Multivitaminski mist za lice

• Ulje za telo

• Višenamenski balzam za telo

• Krema za ruke

Take our money

Ne poričemo kvalitet brenda Sporty & Rich ali veliku ulogu u njegovom rastu i razvijanju imao je i sam marketing. Dobro promišljena estetika našla je siguran put do potrošača, koji su vremenom postali stalni i lojalni kupci. Bar polovina njih će zasigurno želeti da testira i neki od novih beauty proizvoda, makar iz puke radoznalosti. Znajući biznis etiku koju osnivačica neguje ovi proizvodi će se pokazati kao dobri a to znači samo jedno – nastavak rasta jedne lifestyle imperije.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori