Eridan beauty redefiniše pojam prirodne luksuzne kozmetike, a mi otkrivamo šta se krije iza nove kampanje
Eridan beauty redefiniše pojam prirodne luksuzne kozmetike, a mi otkrivamo šta se krije iza nove kampanje

Eridan beauty redefiniše pojam prirodne luksuzne kozmetike, a mi otkrivamo šta se krije iza nove kampanje

Lepota u službi nege žena, ljubavi prema prirodi, želji da ono čime negujemo kožu bude u potpunosti u sinergiji sa njom, delotvorno i inovativno – misija je brenda Eridan koji u svojoj ličnoj karti nosi beogradske korene, ali svojim afinitetima i vizijom sanja živi američki san, dokazujući da bez obzira odakle krećete imperativ kvaliteta u određenom trenutku mora biti prepoznat. Zato današnju beauty epizodu počinjemo pričom koju najviše volite, onu sa potpisom lokalno gde u našoj Journal laboratoriji miksujemo znanje i inovativnost, estetiku i kvalitet, lepotu i snagu, a za glavnog aktera biramo Eridan beauty.

/ @beautybar_eridan /

ERIDAN BEAUTY.

 

Sa naglaskom na prirodu – Eridan predstavlja luksuzni kozmetički brend u čijem fokusu je traganje za najkvalitetnijim sastojcima iz prirode koji će pažljivom kombinacijom ponuditi rešenje za svaki problem sa kojim se koža žena bori u zavisnosti od perioda života ili tipa kože lica, tela ili kose. S tim u vezi, formulacija Eridan kozmetike predstavlja kombinaciju prirodnih elemenata, ali i moderne nauke koja u prvi plan stavlja aktivne sastojke koji doprinose kvalitetu i delotvornosti omogućavajući vidljive rezultate u kratkom vremenskom periodu. Pored kvaliteta, a Journal ekipa dodaje i estetike u koju smo zaljubljeni since day 01, Eridan je izraziti pobornik ekološke osvešćenosti i zaštite prirode.

 

Većina proizvoda dolazi u staklenoj ambalaži, dok su proizvodi koji se nužno moraju čuvati u plastici upakovani u recikliranoj plastičnoj ambalaži jer se prevashodno zalažemo za zelenu planetu. 

Takođe, svi naši sastojci su bio-razgradivi što nas svrstava u ekološki kozmetički brend. U Eridanu nema mesta za parabene, mineralna ulja ili sulfate, već isključivo za luksuznu inovativnu negu koja zaista deluje.

Ponuda brenda ogleda se u šarenolikom dijapazonu prozivoda za negu kože lica, tela i kose u kojoj Eridan predstavlja primer u praksi da suština, ovog puta obučena u savršenu estetsku formu, pored toga što daje delotvoran rezultat redefiniše pojam luksuza u beauty industriji apostrofirajući u prvi plan učinkovitost, konzistentnost i negu o prirodi. Kvalitet, etika i estetika tri su delotvorna oružja ovog brenda, a nas kao vizualne idealiste je Eridan zaljubio i svojim dizajnom kao i brend idenititom, stoga ne čudi da je za relativno kratko vreme pronašao svoj put do srca i kože američkih beauty addicts  koji svoje primerke Eridian bočica mogu pronaći u Njujorku u okviru Flying Solo concept store.

Processed with VSCO with a9 preset
/ @beautybar_eridan /

/ Eridan na njujorškoj adresi /

Ekipa poznatog američkog concept store Flying Solo prepoznala je kvalitet i inovativnost Eridan brenda i uvrstila ga u svoju ponudu, pa tako od nedavno 420 W Broadway  predstavlja novu adresu stanovanja Eridan prozivoda. Zbog rekordne prodaje Eridan tim je na poziv Flying Soho posetio Njujork gde je na eventu priređenom za odabranu ekipu beauty znalaca i influensera predstavila mali asortiman svoje ponude. Boravak na američkom tlu iskoristili su i za slikanje nove kampanje i kreiranje sadržaja za društvene mreže, a mi vam prvi donosimo slike kampanje u kojoj će svi beauty meets creative lovers uživati.

Za kreativnu direkciju kampanje bila je zadužena Vanja Ilić, dok je dizajn osmislila Ikonija Zdravković. Fotografska palica poverena je Miomiru Miliću, a za stilistu je odabran Stefan Orlić.

Učitati još
Zatvori