Nova CHANEL kolekcija snimljena je u bajkovitoj vili na jugu Francuske – a mi smo oduševljeni
Nova CHANEL kolekcija snimljena je u bajkovitoj vili na jugu Francuske – a mi smo oduševljeni

Nova CHANEL kolekcija snimljena je u bajkovitoj vili na jugu Francuske – a mi smo oduševljeni

Gotovo ceo jedan vek priče CHANELA i vile Noailles na jugu Francuske su isprepletene i učvršćene kroz prijateljstvo i zajedničku ljubav prema umetnosti i zanatu. Shodno tome, sasvim je očekivano da je nova kampanja fotografisana upravo tamo, a potpisuju je Inez & Vinoodh. U fokusu su vrt i ružičasta soba u vili, a na fotografijama vila postaje CHANELOV drugi dom, mesto za opuštanje i slavlje.

„Fotografije prikazuju arhitekturu vile, igraju se kontrastima enterijera i eksterijera, kao i sa idejom ekscentrične žene koja je nekada tamo provodila vreme. Vila i vrt činili su se kao savršeno mesto za ženu kakvu zamišlja Virginie Viard. Ona je ponekad ćudljiva i misteriozna, a u drugim trenucima okupana je sunčevim zracima“, objašnjavaju Inez & Vinoodh.

Chanel kolekcija

Dve kuće: CHANEL i vila Noailles

Vilu Noailles projektvao je 1923. godine Robert Mallet-Stevens za Charlesa i Marie-Laure de Noailles. Vila se smatra simbolom modernističke arhitekture, a u njoj se održavaju i mnoge kulturne i modne manifestacije.

Veza CHANELA i vile datira od samih početaka delanja obe kuće. Kolekcionari umetnina Charles i Marie-Laure prikupili su dela raznih umetnika iz različitih grana umetnosti, a od dvadesetih godina prošlog veka Marie-Laure učestalo se pojavljivala u Haute Couture kreacijama Gabrielle Chanel. Taj trio delio je isti ukus za moderno, kao i radoznalost, a oko sebe su okupili krug ljudi koji je uključivao Picassa, Alberta Giacomettija, Igora Stravinskog i mnoge druge.

Virginie Viard i CHANEL ovom kampanjom su dodatno učvrstili odnose modne kuće i vile. Ne samo da su odali počast arhitekturi i samom imanju nego i posebnom duhu koji okružuje ovu vilu.

Chanel kolekcija

A Family: Rianne Van Rompaey i Riley Keough

Nastale u ovom veličanstvenom domu, fotografije kampanje slave porodicu, prijateljstvo i kreativnu razmenu, a glavne zvezde su Rianne Van Rompaey, koja se pojavila u brojnim kampanjama za francusku modnu kuću, i glumica, producentkinja i režiserka Riley Keough, koja je i nova ambasadorka luksuzne etikete CHANEL.

„Obožavam CHANEL odmalena. Privlačnost Chanela u mom domu oduvek je bila prisutna. Čast mi je što sada predstavljam ovu modnu kuću. Za mene CHANEL žena predstavlja sofisticiranost, eleganciju, umetnost i integritet“, rekla je Riley Keough.

Ona je poslednjih deset godina verna ovoj modnoj kući, a njihove kreacije nosila je na raznim događajima, uključujući i dodelu Zlatnih globusa 2017. godine. Keough je nominovana za Emmy nagradu za ulogu u seriji Daisy Jones and The Six, a hvaljene su i njene uloge u seriji The Girlfriend Experience, te u filmovima Zola i American Honey.

Rianne Van Rompaey, pak, kaže: „Čast je na ovaj način biti deo CHANEL porodice. Radimo u industriji koja se menja brzo i raduje me što sada imam priliku da ispričam priču koja je veća od samo jedne sezone“.

Chanel kolekcija

Vila na slikama

Fotografije na kojoj je vila okupana suncem i mesečinom naglašavaju jedinstvenu lepotu vile koju krase prelepi vrtovi. Fotografije prikazuju jedan ceo dan, od jutra do večeri. Autori su se poigrali svetlom i bojama, geometrijom i asimetrijom što svemu daje baš onakav ritam kakav ima i Ready-to-Wear kolekcija za proleće/leto 2024.

„Jako me inspiriše Virginie i umetnička zajednica okupljena oko CHANELA. Vila je bila avangardno mesto na kojem su se sastajali umetnici, oslobođeni strukture i okova društva. Verujem da jednaka atmosfera postoji i unutar CHANELA. Stoga, činilo se da je zaista prikladno snimiti kampanju ovde“, rekla je Riley Keough.

Chanel kolekcija

Vila u kampanji

Snimanje kampanje u ovoj vili označava kulminaciju kolekcije koja je duboko inspirisana tim prostorom. Uticaj vile vidljiv je kroz celu kampanju. U ružičastoj sobi Rianne Van Rompaey nosi komplet – jaknu od neoprena i pantalone u jarkim bojama – narandžastoj, ružičastoj, crvenoj i plavoj. Uz motive na odeći vidljiv je i legendarni CHANEL logo. U vrtu, pak, nosi tri kombinacije. Čipkasti kaput sa šarenim cvetnim dezenom i istim takvim pantalonama, zatim odelo sa suknjom i na kraju pastelni kardigan i crne bermude.

U vili, Riley Keough nosi razne blještave modne dodatke poput prstenja i manžeta, a napolju je u haljini sa cvetnim printom i matching plaštom. Tu je i kombinacija jakne i suknje od čipke koje nosi preko kupaćeg kostima.

Svaki look, svaka fotografija, komunicira eleganciju, nonšalantnost i slobodu. Nova CHANEL Ready-to-Wear kolekcija dostupna je od 14. marta.

Foto: CHANEL

Učitati još
Zatvori