Ko su kalifornijske IT devojke Devon i Sydney Carlson i zašto ih prati preko milion ljudi?
Ko su kalifornijske IT devojke Devon i Sydney Carlson i zašto ih prati preko milion ljudi?

Ko su kalifornijske IT devojke Devon i Sydney Carlson i zašto ih prati preko milion ljudi?

Priča o spontanom porodičnom biznisu koji se razvio u svetski poznati brend vodi nas u sunčanu Kaliforniju. Tamo pronalazimo dve mlade devojke koje su ujedno i sestre – Devon i Sydney Carlson. Pogled na njihove Instagram naloge odaje utisak da su u pitanju obične influenserke koje danas pronalazimo na svakom koraku. Međutim, detaljniji pregled njihovih ličnosti daje nam sasvim drugu sliku.

Pored očigledne prisutnosti na društvenim mrežama, devojke su slavu stekle pre svega zahvaljujući svom brendu Wildflower. Od 2012. godine kada je osnovan dizajnirale su bezbroj maski za telefon, a Emma Chamberlain samo je jedno od zaštitnih lica ovog brenda. Takođe, njihov uspeh rezultirao je kampanjama i saradnjama sa mnogim ličnostima iz sveta mode. Stiče se utisak da ovim devojkama sve polazi za rukom, a u prilog tome ide i najnoviji gastronomski trend na Tik Toku iza kog stoji upravo Sydney.

Brend Wildflower kao simbol slobodnog duha

Upečatljvog izgleda, ove maske za telefon više od decenije predstavljaju omiljeni modni detalj devojkama širom sveta. Kroz brend one ponosno ističu da je njihov biznis u vlasništvu žena i da je on oličenje samostalnih devojaka koje mogu da ostvare sve što požele. Među mnogobrojnim kolaboracijama moguće je pronaći i maske koje su nastale u saradnji sa festivalom Coachella, brendom Frankies Bikinis i dizajnerkom Sandy Liang. Iza svake maske stoji određena priča i lični pečat osnivačica, kao i osobe na koju one referišu. Pored maski, u kolekciji brenda moguće je pronaći i dodatnu opremu poput slušalica, aksesoara i torbi za laptop.

Od slučajnog susreta sa Miley Cyrus do svetske prepoznatljivosti

U gotovo svakom intervjuu Sydney i Devon prisećaju se početaka pokretanja sopstvenog brenda. Zajedno sa svojom majkom su prvobitno iz hobija dekorisale jednolične maske za telefon i još pre osnivanja brenda su zbog toga privlačile pažnju. Kada su svoju omiljenu pevačicu Miley Cyrus u restoranu zamolile za fotografiju, ona se potpuno oduševila i pitala ih gde su nabavile maske. Zahvaljujući njenom savetu i podršci, biznis porodice Carlson krenuo je sa radom i jedanaest godina kasnije i dalje je aktivan. Njihov cilj je da se na ovom polju nastave razvijati i da na tržištu budu na samom vrhuncu.

Influens i saradnja sa poznatim svetskim brendovima

Svoj preduzetnički duh od samog početka devojke su prenele na društvene mreže. Karijeru na platformi Youtube prva je započela Sydney pre više od osam godina, dok je starija Devon sa snimanjem krenula nešto kasnije. Pored prikazivanja svakodnevnice, u svojim vlogovima devojke obrađuju raznovrsne segmente poput muzike, šminkanja i mode. Između ostalog, vode nas iza kulisa događaja kao što su New York Fashion Week i Paris Fashion Week. Starija Devon bila je deo kampanja brendova Gucci i Marc Jacobs, a njen dizajn nosila je i glumica Alexa Demie u četvrtoj epizodi serije Euphoria. Stil koji ih odlikuje opisuju kao glamurozan, upečatljiv i žestok, a na svojim Instagram nalozima svakodnevno dele svoje odevne kombinacije.

Trendi gastronomski recepti prilagođeni svima

Na svom Tik Tok nalogu Sydney je nedavno započela serijal pod nazivom Cooking With Sydney. Recepti koji su preuzeli primat na njenim mrežama su specifičnog ukusa ali ne zahtevaju mnogo truda. Najviše pažnje do sada privukao je tost sendvič sa pršutom i mocarelom, kao i hrskavi takosi sa škampima. Među receptima našao se i tart od bobičastog voća, inspirisan dizajnom Wildflower maske za telefon. Na taj način, sestre Carlson na pametan način koriste mogućnosti društvenih mreža, umrežavajući tako svaki aspekat svog rada.

Učitati još
Zatvori