IAB MIXX AWARDS ’23: Otvorene prijave za prestižnu nagradu za digitalne kampanje i  projekte
IAB MIXX AWARDS ’23: Otvorene prijave za prestižnu nagradu za digitalne kampanje i  projekte

IAB MIXX AWARDS ’23: Otvorene prijave za prestižnu nagradu za digitalne kampanje i projekte

Popularna godišnja konferencija namenjena svim digital marketarima i brendovima IAB DIGITAL DAY je sve bliža, a prijave za prestižnu nagradu IAB MIXX AWARDS su u toku. IAB DIGITAL DAY konferencija kreirana je za celokupan digital marketing sektor koji čine brendovi, nove tehnologije, digital, mediji i kultura.

Nove kategorije na ovogodišnjem takmičenju

Svedoci smo vremena u kom smo okruženi neprestanim protokom velike količine informacija kako u stvarnom tako i u virtuelnom svetu. To je ujedno razlog zbog kog se kompanije trude da kreiraju personalizovano iskustvo na digitalnim platformama kako bi na taj način imali veće šanse da dopru do svoje ciljne grupe. Artificial Intelligence (AI) i Machine Learning (ML) su još jedna nova pojava na digitalnom tržištu. Ovi novi alati se sve više koriste u unapređivanju marketing strategija, a najviše za analizu podataka i predviđanje ponašanja korisnika. Skorašnja novina koja nas je sve zadesila, biće jedna od tema na ovogodišnjoj konferenciji.

Još jedna činjenica je da nas influens marketing ne napušta. On ostaje u trendu kao jedan od načina da brendovi lakše dođu do novih potrošača. Sa povećanim brojem influensera i novih platformi, brendovi su sve oprezniji u odabiru saradnje.

Sledeća pojava su humanitarne akcije organizovane preko društvenih medija koje sve više uzimaju učešće u kreiranju zajednice. Posolodavci koji žele da privuku, zadrže ili angažuju zaposlene moraju da se okrenu novim tehnologijama. Najveći potencijal nalazi se na TikTok platformi zbog potencija za kreiranje viralnih videa sa minimalnim uloženim budžetom.

Svi ovi činioci doveli su do toga da IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine izgubi neke stare kategorije i dobije šest novih.

Nove takmičarske kategorije su: Employer Branding, Tik Tok, Social Good, Viral, Publisher Project, Digital Communication within Government, International and Non- Profit Organisations.

Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje kao i do sada mogu prijaviti u jednoj ili više ponuđenih kategorija. U svakoj od 17 kategorija se dodeljuje po jedna nagrada, a pobednike biraće stručni žiri. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 03. aprila.

Pobednici IAB MIXX AWARDS 2023 će biti javno predstavljeni 18. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije DIGITAL DAY.

Link za prijavu i celokupan pravilnik takmičenja nalaze se na linku.

Foto: DIGITAL DAY

Učitati još
Zatvori