Hair is sacred: Beyoncé najavila liniju proizvoda za negu kose
Hair is sacred: Beyoncé najavila liniju proizvoda za negu kose

Hair is sacred: Beyoncé najavila
liniju proizvoda za negu kose

Nakon brojnih pevačica koje su odlučile da uplove u beauty vode i na tom polju osnuju specijalizovane brendove, među kojima se izdvajaju oni iza kojih stoje Selena Gomez i Ariana Grande, još jedna velika muzička zvezda odlučila je da učini nešto slično. A ovaj put, u pitanju je Beyoncé. Nasuprot liniji proizvoda za šminkanje, ona se odlučila da naglasak stavi na negu kose, te će ovog meseca lansirati brend pod nazivom CÉCRED.

Hair is sacred

Beyoncé je CÉCRED najavila tako što je na Instagramu podelila kratak video koji prikazuje različite muškarce i žene u procesu pranja kose, te češljanja i stilizovanja. Između ostalog, u njemu se pojavljuje i majka popularne pevačice, a nostalgičan snimak prikazuje ju unutar frizerskog salona Tina koji je otvorila osamdesetih godina dvadesetog veka u Hjustonu.

Popularna pevačica je i sama tokom dugogodišnje karijere u više navrata menjala boju i dužinu kose. Ona je vremenom postala njen zaštitni znak iza kog stoji tim stručnjaka. Stoga nije nimalo iznenađujuće što se odlučila na ovaj korak, a naznake da će osnovati sopstveni biznis postojale su još od prošle godine.

Haircare by @beyonce

Iako i dalje nije poznato koji proizvodi će se naći unutar kolekcije, ona će biti dostupna već od 20. februara. Pored toga, još uvek se ne zna da li će brend biti dostupan samo onlajn, ili će proizvodi moći da se pronađu i u pojedinim prodavnicama. Stoga nam preostaje da se još malo strpimo dok ne saznamo šta je to Queen B ovog puta spremila.

A do tada, svi zainteresovani da prvi saznaju najnovije informacije o ovom brendu mogu da ostave svoju mejl adresu na sajtu CECRED.COM. A ako to učinite, postaćete deo zajednice koja će dobijati novosti na dnevnom nivou.

Foto: Instagram @beyonce

Učitati još
Zatvori