Tri nove modne kampanje koje slave ženske obline
Tri nove modne kampanje koje slave ženske obline

Tri nove modne kampanje koje
slave ženske obline

Početak marta znači budjenje, a to važi i za modni svet. Nakon četiri Nedelje mode i fokusa na ulice Njujorka, Londona, Milana i Pariza, vraćamo se na modne kampanje koje su tu da komuniciraju: brand awarness, novu kolekciju i po neku kolaboraciju.

Danas, shodno prazniku, slavimo žene. Njihove obline. Njihovu seksualnost. Njihovu moć. Zvezde naših odabranih kampanja su poznate žene koje se ugovorima vezuju za brendove i dizajnere, i time doprinose njihovoj popularnosti. Neke su popularne decenijama, neke manje od deceniju, ali jedna stvar im je zajednička – jako su uspešne.

Brendovi znaju šta dobijaju sa njima kao zaštitnim licima, a one potpisuju milionske ugovore koji njihovu popularnost pretvaraju u direktan profit brenda. Ladies and gentlmen: Jennifer Lopez, Kylie Jenner i Sydney Sweeney.

Jennifer Lopez x Intimissimi

Italijanski brend donjeg veša, koji će uskoro slaviti 30 godina postojanja, napravio je sjajan marketinški korak. Naime, juče je otkriveno da je njihov novi brend ambasador niko drugi do – Jennifer Lopez.

Kada pomenemo termin ženske obline, JLO je praktično pre skoro deceniju osigurala svoju zadnjicu na milione. Njena moć, da u svojim pedesetim bude zaštitno lice u kampanji za veš, zaista je magična. Zdrav život, odricanja, vežbanja (i malo genetike) i kao rezultat imamo ženu koja je u svakom momentu najbolja verzija sebe.

“Počastvovana sam što me brend vidi kao nekoga ko živi njihovo vidjenje samopouzdanja, jake i živopisne žene“, rekla je Jennifer vezano za ovu kolaboraciju.

ženske obline
Jennifer Lopez x Intimissimi
Jennifer Lopez x Intimissimi
Jennifer Lopez x Intimissimi

Kylie Jenner x Dolce & Gabbana Eyewear

Sestre Kardashian su termin ženske obline odvele na sledeći nivo. Trend minijaturnog struka i velikih zadnjica suvereno je vladao godinama (dok nisu opet sve rešile da budu skinny), a najmladja u familiji krenula je stopama starijih sestara.

Kylie Jenner je novo lice Dolce & Gabbana eyewear kolekcije, ali fokus nije na naočarima. Iza juicy slika iz bazena stoje Mert & Markus (tim koji ne greši), a italijanski dizajnerski dvojac poslednjih par meseci intezivno radni na povratničkom marketingu, nakon što su godinama deo takozvane cancel kulture. Da li im to donosi ili samo odnosi profit (jer znamo koliko koštaju Kim i Kylie), saznaćemo.

Sydney Sweeney x Frankies Bikinis

Talentovana i aktraktivna glumica prošle godine imala je veoma jake modne ugovore, a njena popularnost dostigla je high peak momenat.

Američki brend kupaćih kostima, Frankies Bikinis, (koji je u protekloj godini saradjivao sa Gigi Hadid) izbacio je svoju najseksi kolekciju do sada, a bili su inspirisani, kako kažu, bombshell aurom glumice. Slike govore više od reči, a Sydney slavi ženske obline na najbolji mogući način. U nastavku pogledajte kampanju koja nosi naziv Love letters from Sydney.

Foto: Profimedia; Instagram

Učitati još
Zatvori