

Ovo su trenutno najviralniji skincare i beauty proizvodi – a da li je popularnost opravdana?
Kako živimo u vremenu kada preporuke mahom dobijamo putem društvenih mreža, tako je i testiranje novih proizvoda sve češće i češće. Mnogi skincare i beauty proizvodi imaju viralni status – a da li je ta popularnost opravdana? Ponekad su proizvodi popularni samo zbog dobrog marketinga i svakako savetujemo da uvek dublje istražite o istima pre nego što završite sa punim neseserom bespotrebnih proizvoda. (Mada priznajemo, uticaju društvenih mreža kada su skincare i beauty proizvodi u pitanju smo podlegli više nego jedanput). Neki proizvodi postanu popularni preko noći i već sutradan ih se ne sećamo, dok neki ponosno drže visoku poziciju na lestvici popularnosti. U ovom tekstu smo se fokusirali na ove druge. Viralni sa razlogom, ili ipak ne? Istražujemo.
The Ordinary Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner
The Ordinary je mnogima omiljeni skincare brend, a čitava njihova filozofija bazirana je baš na ordinary, jednostavnim sastojcima. Zbog toga su brojni njihovi proizvodi odlični za one sa problematičnom kožom lica. Kada su viralni proizvodi u pitanju, The Ordinary ih je kreirao mnogo. Ipak, u poslednje vreme svi pričaju o ovom toneru.
Glikolna kiselina 7% Exfoliating Toner je tonik na bazi vode formulisan sa 7% glikolne kiseline, dokazanom alfa-hidroksi kiselinom (AHA) koja efikasno exfolira kožu. Tonik pomaže u ujednačavanju i zaglađivanju kože tako što otklanja mrtve ćelije kože. Mnogi korisnici istog su rezultate videli veoma brzo – i tvrde da koža izgleda sjajnije i blistavije. Sitne bore su takođe manje vidljive, te je ovaj tonik odličan izbor i kada je o proizvodima za prevenciju starenja reč. The Ordinary Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner sadrži i derivat Tasmanijske paprike, biljni ekstrakt koja pomaže u umirivanju kože i smanjenja iritacija. Pored lica, ovaj tonik koristi se i za telo, pa i teme.
Summer Fridays Lip Butter Balm
Ako smo jednu stvar ustanovili, to je da su balzami za usne trenutno najunosniji beauty proizvod. Od jednog običnog proizvoda nastala je popularnost mnogo brendova, od kojih su najpopularniji, svako, Rhode i Summer Fridays. Rhode, odnosno proizvodi za usne brenda Rhode su doživeli bum u popularnosti kada je osnivačica Hailey Bieber kreirala i masku za telefon koja drži taj balzam za usne. Ipak, jedan brend koji je i dalje broj jedan kada je nega (i sjaj) usana u pitanju je Summer Fridays.
Summer Fridays balzami za usne volim i ja, te ću sebe i citirati. Neki proizvodi su viralni sa razlogom – a za mene je to Summer Fridays balzam za usne. Od preslatkog pakovanja, preko mirisa, sve do hidratacije i postojanosti – ovaj balzam je definitivno onaj bez kog više ne izlazim iz stana. Za mene je nešto poput kombinacije labela i ulja za usne – kao da uzima najbolje od oba sveta. Moj izbor je onaj u Vanilla Beige nijansi – ne znam da li mi se više dopada nijansa ili miris. Oba su podjednako yummy. Hype je definitivno opravdan! (Čekirajte i novi ukus – Pink Guava).
Rhode Pocket Blush
Spomenuli smo ga, a ovde je u fokusu – brend Rhode. Svaki novi product launch beauty brenda Hailey Bieber neminovno izaziva svojevrsnu online maniju. Rhode Pocket Blush rumenila su za kratko vreme postala megauspešna. Kolekcija podrazumeva brojne nijanse, a ovo rumenilo je osmišljeno sa namerom da budu savršeni on-the-go proizvod. Otuda i samo ime proizvoda pocket blushes, naravno. Kremasti i laki za pakovanje, čini se da su viralni sa razlogom.
Summer Fridays Jet Lag Mask
Još jedan proizvod brenda Summer Fridays se našao na ovoj listi. Od viralne do sada već kultne, Jet Lag maska je za mnoge spas (bez obzira na to da li zaista pate od jet lag-a ili ne). Ova maska je glatke teksture i ne stvara težak osećaj na koži. Mi je koristimo kao overnight masku, mada može i da se ispira. Nakon buđenja, koža je mekana i elastična, ali ne možemo reći da je zaista revolucionaran proizvod. S obzirom na to koliko je hvaljena, očekivali smo više – ali da neguje kožu, neguje. Sledeće na listi nam je da isprobamo Jet Lag Eye Patches, inspirisane ovom Summer Fridays maskom.
K18 maska za molekularnu obnovu kose
Ako se na jedan proizvod dugo čekalo, to je definitivno K18 maska za kosu. U inostranstvu je već stekla status kultne i nestrpljivo smo je čekali, pa dočekali i isprobali. Svojom jedinstvenom formulom na bazi molekularnih peptida vraća oštećenu kosu u prvobitno, mladoliko stanje. Iako prvi utisci nisu bili fantastični, kada je o ovom proizvodu reč, istina je da na rezultate treba (i vredi) čekati. Redovnim korišćenjem kosa deluje negovano i hidrirano, a oštećenost je manje vidljiva.
Eucerin Aquaphor mast
Kada su TikTok devojke otkrile da Aquaphor krema može da se koristi i za šminku, ne samo za negu kože, nije bilo povratka. Eucerin Aquaphor mast služi za ubrzan oporavak kože, ali i za slugging. Viralni status je stekla zbog toga što se koristi i za šminkanje. Aquaphor se koristi da se podignu trepavice i otvori oko (samo nanesite malo proizvoda na spoolie četkicu). Koristi se i za obrve – princip je isti, stavite proizvod na četkicu za obrve i začešljajte ih. Mast će odmah slepiti obrve u željenom pravcu. Koristi se i kao highlighter i balzam za usne. Zaključak? Viralni skincare i beauty proizvodi su uglavnom viralni sa razlogom, ali uvek dobro promislite da li vam je taj proizvod zaista potreban – i da li odgovara vašem tipu kože ili kose.
Foto: Metropoliten / DM / Sephora / Instagram (@beatrizrainho / @hannaschonberg)