Da li su balzami za usne trenutno najunosniji proizvod na beauty tržištu?
Da li su balzami za usne trenutno najunosniji proizvod na beauty tržištu?

Da li su balzami za usne trenutno najunosniji
proizvod na beauty tržištu?

Najprisutniji (i najprodavaniji) proizvod na svetskom beauty tržištu trenutno su – balzami za usne. Atraktivne mirisne note, estetski zadovoljavajuća pakovanja a sada već i maske za telefon koje mogu da ih drže – sve je to sjajan marketinški plan koji ovaj proizvod lansira u bestsellere.

U nastavku teksta čeka vas odgovor na temu – zašto svi beauty brendovi u fokusu trenutno imaju balzame za usne.

Lip balm mania

Ako malo bolje razmislite – balzam za usne ne ide u više nijansi kao puder ili korektor, ne mora da ima specifičnu četkicu kao maskara ili određenu teksturu kao puder u prahu tako da je veoma lak za distribuciju ali i samu prodaju. Sve i da se više od 2/3 svetske populacije ne šminka – svi će želeti da imaju negovane usne što ovaj proizvod čini uvek poželjnim, a online kupovina je sigurna jer prosto ne možete da promašite željenu nijansu kao kod drugih proizvoda. Cena balzama za usne ide do nekih 20-25$ tako da će svako od nas u nekom momentu odvojiti ovu sumu za proizvod koji je trenutno u hajpu, što ga opet čini vrlo traženim i isplativim.

Brend Fenty Skin, iza kojeg stoji pevačica i make up mogul Rihanna, otišao je korak dalje i napravio unisex balzam za usne koji reklamira njen dugogodišnji emotivni partner Asap Rocky. Odjednom, gomila mačo muškaraca širom sveta videla je da je ok voditi računa o svojim usnama, pa je prodaja ovog proizvoda (logično) porasla za 300%.

Koji su trenutno najtraženiji balzami za usne?

Glavni sastojci današnjih proizvoda za negu usana su hijaluronska kiselina, skvalan i peptidi, što ih čini proizvodima nove generacije. Na prvom mestu je naravno Rhode, kako se Hailey Bieber u poslednje dve godine fokusirala na agresivan marketing svojih proizvoda za usne, koje svi koji su ih probali hvale. Visoko se kotira i brend Summer Fridays, iza kojeg stoje dve američke influenserke koje su prvo krenule sa maskama za lice, da bi (prativši potražnju tržišta) asortiman proširile i na proizvode za negu usana.

Nedavno je i Kylie Skin brend izbacio svoju verziju ovog proizvoda kojem su dali titulu lip butter (dolazi u aromi vanile pomešane sa karamelom), a proizvođač maltene garantuje da regeneriše usne za samo 24 sata. Pomenuli smo i Fenty Skin i čuveni Lux balm, a sve su ovo trenutno bestselleri na svetskom beauty tržištu.

Za kraj, tu su i Balm dotcom opcije brenda Glossier koji već par godina trenduju na listi favorita svih make up i beauty fanatika širom sveta.

Učitati još
Zatvori