

Da li ste ikada želeli da okusite Swarovski sok? Pošto je to sada moguće. Swarovski je dobro poznati brend nakita koji posluje 130 godina, a svoj jubilej odlučio je da ozvaniči grandioznom izložbom i neočekivanom kolaboracijom. Dobro znamo da se modna i gastro industrija prepliću tokom recesije, a izgleda da je tako i u industriji nakita. Poznati brend predstavio je kolaboraciju sa najpoznatijim lancem marketa u Kaliforniji – Erewhonom.
Mesto gde smoothie košta 23 dolara, a obična jagoda gotovo isto, poznato je širom društvenih mreža. Vaša omiljena poznata ličnost definitivno ima svoje signiture piće ili sladoled ovde, a vrlo verovatno ćete je videti kako čeka u redu za Buffalo Cauliflower, Tuna Sandwich ili Mac & Cheese. Ovoga puta, red će biti nešto duži, jer se čeka Swarovski sok – i to onaj od limuna. U nastavku teksta otkrivamo sve o Swarovski x Erewhon saradnji.
Swarovski x Erewhon: Kad luksuz razgali
Posh sok i kristalni ceger.
Ukoliko ste mislili da posh luksuzne igrice ne mogu dalje, varali ste se. Swarovski je predstavio kolaboraciju sa gastro luksuzom Kalifornije – Erewhon lancem. Kolaboraciju čine sok od limuna, Lemon 130, kao i limitirani žuti ceger sa kristalnim Erewhon natpisom. Ceger poznatog lanca je jedan od najprodavanijih i najskupljih artikala, te nas ovaj korak nimalo ne čudi i ne sumnjamo da će se isti ubrzo rasprodati. Sok je već dostupan u Erewhon radnjama širom Kalifornije, dok ceger možete kupiti u sklopu Swarovski pop-up-a za čak 290 dolara. Lemon 130 serviran je u bočici sa logotipima brendova i takođe je deo limitirane edicije.
Pomenuta kolaboracija doprinela je jubileju brenda i još jednom poentirala neraskidivu vezu gastronomije i industrije luksuza. S obzirom na to da su proizvodi koji čine saradnju limitirani, ukoliko želite svoj primerak – požurite. No, da li bi iko zaista dao 290 dolara na Erewhon ceger?
Foto: Instagram / @swarovski /





