Saradnja od gotovo tri decenije se bliži kraju: Marc Jacobs je na prodaju?
Saradnja od gotovo tri decenije se bliži kraju: Marc Jacobs je na prodaju?

Saradnja od gotovo tri decenije se bliži
kraju: Marc Jacobs je na prodaju?

Ekonomska kriza nije strana ni najvećim igračima.

Prošle nedelje smo imali priliku da svedočimo prodaji Keringovoj beauty portfolija, dok se sada u fokusu nalazi LVMH. Jedna od najvećih kompanija koja posluje širom modnog, beauty i lifestyle tržišta potegla je pitanje o prodaji dva značajna brenda – Marc Jacobs i Fenty Beauty. Od jula konstantno slušamo o mogućoj prodaji Marc Jacobs etikete. Marc Jacobs je brend koji već gotovo tri decenije posluje u sklopu LVMH grupacije, čiji je deo postalo kada je američki dizajner imenovan kreativnim direktorom francuske modne kuće Louis Vuitton (1997.). Činjenica je da profiti u Marc Jacobsu nisu najsjajniji. Ali nas odluka prodaje takođe nimalo ne čudi jer je kompanija nedavno prodala brendove kao što su Off-White i Palm Angels. Da li ekonomska kriza štiti samo one najsnažnije, otkrivamo u nastavku.

Marc Jacobs & LVMH: Modni raskid koji boli

Marc Jacobs je jedan od najuticajnijih dizajnera današnjice. O njegovom radu smo mnoštvo puta govorili. No, ono što ovaj modni raskid učinilo još bolnijim je činjenica da veza između kompanije i brenda traje tri decenije. Pored samih aktera koji se nalaze u igri ove prodaje, ne možemo izostaviti ni diskusije o budućnosti brenda, koji svoje profite pretežno oslanja na kultne Tote bag modele. Kampanje su postale predvidive, kao i kolekcije. Čini se da već neko vreme nismo dobili novi it komad za kojim je javnost poludela, iako je The 72 Spring Sneaker model bio na tom putu. Kompanije koje se izdvajaju kao potencijalni kupci uz cenu od milijardu dolara su Authentic Brands, WHP Global i Bluestar Alliance.

Ono što je takođe tema konverzacije je sama uloga Jacobsa u sopstvenom brendu nakon prodaje. Da li će slediti stope Donatelle Versace i postati brend ambasador, te će se otvoriti mesto za novo kreativno vođstvo, ili će pak nastaviti da gradi svoju jasnu viziju. Iako prodaja nije finalizovana, čini se da je ovaj ishod iza ugla.

Foto: Instagram / @marcjacobs /

Učitati još
Zatvori