

Donatella Versace se oprostila od uloge kreativne direktorke Versace brenda ikoničnom kampanjom
U martu smo shvatili da Donatella Versace napušta mesto kreativne direktorke brenda koji nosi njeno prezime. Kraljica metalic haljina i lakovane kože, nastupila je na čelo brenda nakon smrti svog rođenog brata Giannija, koji je osnovao etiketu. Nakon gotovo tri decenije poslovanja, Donatella je prepustila Versace Prada grupaciji i aminovala Darija Vitalea kao kreativnog direktora brenda. Svoj oproštaj od pozicije kreativne direktorke modne kuće koja će zauvek u sebi nositi njen DNK, Donatella Versace obelodanila je u sklopu nove kampanje za jesen/zimu 25. Donatellin poslednji Chief Creative Officer potpis beleži ikonična kampanja sa još ikoničnijim članicama. Claudia Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Liu Wen, Mica Argañaraz, Anok Yai, Mila Van Eeten, i Jacqui Hooper su zvezde nove kampanje, a pored odevnih komada iz nedavno prezentovane kolekcije, tu su i ikonične metalic haljine iz devedesetih i dvehiljaditih godina.
Donatella Versace i novo poglavlje
Iako će nadgledati svaki delić nove ere Versace brenda, Donatella je predstavila svoju poslednju samostalnu kampanju u stilu. Upravo kampanja za jesen/zimu 25 veliča sve ono na šta pomislimo kada ugledamo potpis Donatelle Versace. Pored ekstravagantnih Versace šara i krojeva koji redefinišu pojam ženstvenosti, nova Versace kampanja je okupila i dugogodišnje prijateljice brenda. Piergiorgio Del Moro se potrudio da cast kampanje bude toliko ikoničan da ista zasigurno ispiše modnu istoriju. Claudia Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Liu Wen, Mica Argañaraz, Anok Yai, Mila Van Eeten, i Jacqui Hooper pozirale su u ikoničnim metalic Versace haljinama, koje su nas podsetile na kultne siluete poznatog brenda. Kasnije su dominirale i u odevnim komadima iz pomenute kolekcije.
Donatella je naglasila da se raduje novom poglavlju Versace brenda. Ali je savsim jasno da će nam ova modna ikona nedostajati na mestu kreativne direktorke brenda.
We tried to create something that can give a message of fun, love and looking forward.
It’s not only about the clothes, it’s about the spirit that is on set. These images were created with soul, they were created with friendship. Versace is a community of people looking forward, projecting love, fun, hope.
Every collection is a story, and this is the story of Versace, and I’m always ready for the next chapter –
Donatella Versace
Foto: Versace / Instagram / @versace, @donatella_versace /