Modne kampanje koje su obeležile početak godine
Modne kampanje koje su obeležile početak godine

Modne kampanje koje su
obeležile početak godine

Modna industrija oduvek je predstavljala čvrsto pozicionirano igralište za najrazličitije vrste inovativnosti – jer ona sa sobom ne donosi samo odeću koja je u datom momentu u trendu, već i svojevrsnu umetničku autentičnost koja se zasigurno najbolje manifestuje kroz raznovrsne modne kampanje.

Životni ciklus mode počinje kreiranjem, nastavlja se revijom, i završava modnom kampanjom, koja poput medijuma komunicira sa potencijalnim modnim konzumentima. Ona predstavlja i svojevrsni RNK entitet koji šalje određenu poruku i čini da kolekcija nakon kratkotrajnog trenda ostane zabeležena izvan vremenskih okvira.

Iako je kolokvijalno rečeno – već sve viđeno, određeni brendovi uz pomoć kreativnih direktora i fotografa ipak pronalaze način da prikažu nekonvencionalnu i dinamičnu vizuelnu priču – a kao prave predvodnike za sezonu proleće/leto 2023. izdvojili smo modne kampanje koje su nam nedavno predstavili čuveni Marc Jacobs, i disidentski brendovi GCDS i Self-Portrait.

GCDS x Nicola Peltz Beckham

Milanski modni brend GCDS čija skraćenica znači God Can’t Destroy Streetwear svojim urbanim stilskim identitetom, koji izgleda kao da je stigao direktno iz japanskog anime sveta, za kratko vreme kolonizovao je svedenu italijansku modnu scenu i pozicionirao se kao lider u postavljanju trendova.

Kreativni direktor i vlasnik brenda Giuliano Calza nebrojeno puta dokazao je svoje vangranično i vrlo često ekstremno modno vizionarstvo, a mimo toga nije prošla ni kolekcija koja će biti aktuelna za proleće/leto 2023. Uz kolekciju je pristigla i modna kampanja koju krasi američka glumica Nicola Peltz Beckham, a promotivne fotografije nastale su ispred objektiva cenjene umetnice i fotografkinje Zhong Lin.

Malezijsko-kineska fotografkinja Zhong Lin koja se od ostalih fotografa izdvaja zbog nadrealne umetničke estetike i istančane kompozicije boja savršeno se uklopila u GCDS univerzum koji je ispunjen ekscentričnim momentima. Fotografije koje prate aktuelnu kampanju smeštene su unutar smirenog ambijenta retro filmskog seta, koji odiše toplinom jednostavnih boja. Unutar te sveopšte smirenosti našla se Nicola Peltz koja u klasičnim pin-up senzualnim (i na momente prenaglašenim) pozama prikazuje novu kolekciju.

GCDS
Nicola Peltz Beckham
GCDS
GCDS

Marc Jacobs

Američki modni vizionar Marc Jacobs, počevši od osnivanja sopstvenog brenda pre skoro četrdeset godina pa sve do danas ostao je pri samom vrhu najuticajnijih imena koja su modnu industriju značajno preoblikovala nebrojeno puta. Nova kampanja koju predvode Kendall Jenner i Irina Shayk prikazuje snažnu i ekstravagantnu perspektivu žene.

Lokacija snimanja je Los Anđelesu, a za fotografije je zaslužan Tyrone Lebon koji uz prepoznatljivo visoku dozu seksepila prikazuje Kendall i Irinu u takozvanom weet look izdanju. Lebonove fotografije vode nas kroz provokativan (i na momente monohromatski) set u kome dominiraju senzualni korseti, predimenzionirane kožne jakne. Tu su i  prepoznatljive The Tote i The Bucket torbe u rekreiranim roze i bež varijantama, kao i nezaobilazne Kiki platforme.

One su debitovale na modnoj sceni kroz Marc Jacobs kolekciju za jezen/zimu 2016. godine, a proslavila ih je Lady Gaga. Svoj povratak doživele su tokom prošle godine kroz kolekciju Heaven by Marc Jacobs.

Marc Jacobs
Marc Jacobs
Marc Jacobs
Marc Jacobs

Self-Portrait x Gigi Hadid

Malezijski dizajner Han Chong na modnoj mapi zabeležen je pre tačno deset godina zahvaljujući brendu Self-Portrait. Haljina Azaelea koja je prikazana u sklopu prve Self-Portrait kolekcije postala je sinonim za eleganciju, a vlasniku brenda obezbedila je ugled unutar modnog sveta. Otad je ovaj brend umnogome evoluirao i vremenom postao razigraniji i smeliji – a to se najbolje može videti kroz poslednju kolekciju koju prati adekvatna modna kampanja.

Vizija Han Chonga bila je da kroz kolekciju uvede visoku notu senzualnosti, a za fotografije je ponovo zaslužan genijalni Tyrone Lebon. Na fotografijama, koje su nastale na parkingu u Njujorku, manekenka Gigi Hadid pojavljuje se u smelim providnim haljinama, kratkim korsetima, uzanim suknjama i razigranim kardiganima. Kolekcijom dominiraju jarke neonske boje i šljašteći momenti, namenjeni kako za dnevnu, tako i za večernju varijantu i predstavljaju autoportret nezavisne i autentične žene.

Self Portrait
Self Portrait
Self Portrait
Self Portrait 4

Foto: Profimedia

Učitati još
Zatvori