Hodakova: Brend koji od Gucci kaiševa kreira avangardne upcycled komade
Hodakova: Brend koji od Gucci kaiševa kreira avangardne upcycled komade

Hodakova: Brend koji od Gucci kaiševa
kreira avangardne upcycled komade

Naš radar održive (hypebeast) mode neprestano radi. Bilo da tragamo za domaćim ili stranim dizajnerima, nastojimo da pronađemo mlade, sveže brendove koji svojom vizijom nudi novu perspektivu na savremeno modno stvaralaštvo. Posebno kada je upcycling u pitanju, u potrazi smo za brendovima koji idu korak dalje, te kreacijama koje stvaraju unose onaj umetnički aspekt – koncept i priču koju vredi čuti. Tako smo i došli do brenda Hodakova – naišavši na suknju i korset sačinjene u potpunosti od Gucci kaiševa.

Iza brenda stoji dizajnerka Ellen Hodakova Larsson, koja je svoju prvu kolekciju prikazala 2021. godine, na Nedelji mode u Stockholmu. Od samog početka, mlada Šveđanka koristi se konvencionalnim odevnim komadima, ali nudi jednu novu perspektivu na njihovu funkcionalnost. Tako njene originalne kreacije često podrazumevaju ništa drugo do korišćenje pantalona, kaiševa ili nekog drugog elementa, na sasvim novi način. Osim što time menja poimanje jednog komada, istovremeno nudi novu vizuru održive mode. Upcycling je već odavno – barem prema našim shvatanjima – postala modna filozofija budućnosti, a brendovi kao što je Hodakova nam zapravo pokazuju da je ta budućnost zapravo – sadašnjost.

It’s just a beginning

Osim toga, estetika koju Hodakova neguje svojim kreacijama u skladu je sa avangardnim načelima koje sve češće srećemo na revijama luksuznih brendova. Konceptualni pristup svakom komadu ono je što viziju Hodakove izdvaja i zbog čega sada pomno pratimo njen budući rad. Iako je prikazala tek četiri kolekcije do sada, čini se da Šveđanka već poznaje formulu kojom može zavrediti pažnju šire modne javnosti. Vizuelni dojam njenih kreacija garantuje viralnost na društvenim mrežama, koja je sada gotovo pa neizostavan sastojak uspeha, posebno u domenu vizuelnog stvaralaštva. Sa druge strane, upravo zbog pomenute održivosti, koja je jedan od vodećih principa, Hodakova je neminovno brend čiji najbolji dani tek predstoje. Ako i to nije dovoljno, onda bi amin Julie Fox trebalo da bude finalni argument.

Foto: Instagram (@hoda_kova)

Učitati još
Zatvori