Trendovi u ugostiteljskim objektima Vol. 2: Ove stvari su za nas veliko NE
Trendovi u ugostiteljskim objektima Vol. 2: Ove stvari su za nas veliko NE

Trendovi u ugostiteljskim objektima Vol. 2:
Ove stvari su za nas veliko NE

Došlo je lepo vreme (mada, kiša još uvek može da iznenadi), a kako svaki dan koji počinje lepim vremenom nalaže, obilazak restorana, kafeterija, poslastičarnica i barova postaje na neki način zamena za sve aktivnosti kod kuće. Samim tim, sa novom sezonom došli i novi trendovi, a tu su i oni stari koji ni ovoga puta ne žele da nas napuste.

U našem drugom delu onih trendova koje tumačimo kao veliko NE, pojaviće se ono trendovi koje možda još uvek niste uspeli da osvestite.

Kako to mislite nemate „sto za jednu osobu“?

Ukoliko ste nekada, recimo, imali prilike da posetite Japan, sigurno ste primetili da je u restoranima „sto za jednu osobu“ nešto potpuno normalno. No, izgleda da Evropa, kojoj i mi sami bar kontinentalno pripadamo, odbija da prihvati da su se ljudi zaista ohrabrili da izlaze sami. Kada uđete u neki od restorana u Beogradu i tražite sto za jednu osobu, vrlo verovatno da ćete biti smešteni za sto veličine slavskog stola. Samim tim, ovo naše putovanje kroz trendove počinjemo sa nečim što bi zapravo trebalo ispratiti, međutim, čini se, restorani to uporno odbijaju da učine.

Preterano naglašen stil

Da li vam se nekada dogodilo da je određeno mesto toliko odredilo svoju ciljnu grupu uređenjem enterijera i uslugom da vam zapravo ne prija da sednete kod njih? Ovaj trend se najviše dešava u restoranima koji otvaraju inostrani vlasnici, a mi moramo da kažemo da nam se ovaj trend ne dopada posebno. Zlatna sredina je nešto što je zaista teško pogoditi, međutim, kada se to dogodi, verujemo da ljudi dolaze kako zbog autentičnosti tako i zbog toga što se osećaju poželjno, te nemaju osećaj da negde, možda, „ne pripadaju“.

Ne želimo više papir umesto stolnjaka

Ovo je nešto, što nije nova pojava, i nešto što dugo želimo da ode. Međutim, kako to nikako da se dogodi imamo da kažemo par reči i o tome. Verujemo da mnogo ljudi ne voli da jede na šarenom papiru, meniju, reklamnom letku, itd. Vreme je da nam vratite naše solnjake bez obzira koliko je to ponekad „teško za održavanje“. Ne želimo više da, kao u MC Donalds-u dobijemo obrok na papiru. Ukoliko nije reč o fast food-u, vratite nam bele stolnjake.

Prava dužina menija postoji

Sigurno ste primetili novi trend u kom su meniji mnogo kraći u odnosu na ono na šta smo navikli. Uglavnom imaju jednu ili dve strane. Takođe, tu su i oni restorani koji taj trend nisu ispratili. No, da stvar bude gora, zdržali su svoje predugačke menije na više strana. Mi predlažemo da se nađemo negde na sredini. Umesto jedne strane menija ili menija dužine priručnika imamo rešenje. Ponudite nam koncizan i smislen meni u kom zaista svako može da pronađe „nešto za sebe“. Takođe, specijaliteti kuće su nešto što mnogima nedostaje. Upravo to verujemo da bi mnogima olakšalo izbor.

Čini nam se kao da smo ovoga puta bili malo oštriji, međutim, verujemo da je vreme da ovi trendovi odu. No, kako drugačije da dočaramo svoje nezadovoljstvo kao gosti, ako se ne izjasnimo. Predlažemo da pročitate i naš prvi tekst na istu ovu temu. Do tada, nastavljamo da obilazimo restorane u našoj prestonici i svetu!

 

Foto: Pexels

Učitati još
Zatvori