![Café Summer Fridays pop up u Njujorku kao besplatna lekcija dobrog marketinga](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/06/IMG_7603-1.jpeg)
![Café Summer Fridays pop up u Njujorku kao besplatna lekcija dobrog marketinga](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2024/06/IMG_7605.jpeg)
Marianna Hewitt i Lauren Ireland, osnivačice beauty brenda Summer Fridays, ponovo su nam održale besplatnu lekciju iz marketinga.
Nakon što su nedavno odradile mini take over LAX aerodroma i time promovisale svoje (nove i stare) beauty proizvode (i čuvenu JET LAG masku za lice), one i njihov tim preselili su se na istočnu obalu i napravili mini pop up Café Summer Fridays u njujorškoj četvrti Soho.
Prolaznici, ali i fanovi proizvoda poznatog američkog brenda, celog vikenda mogu da uživaju u coffe & bagels ponudi dok se u lokalnoj Sephori, koja je smeštena u istom kvartu, dešava promocija svih Summer Fridays proizvoda. Marketing 101.
Zašto Café Summer Fridays?
Njujorčani vole da popiju dobru kafu i religiozno odvajaju vreme, čak i u najvećoj žurbi, da u (podužem) redu čekaju istu. Svaki pop up treba da poprimi lifestyle odlike, okupi izvesnu zajednicu ljudi i pruži im svojevrstan experience koji, na kraju dana, prevazilazi okvire čiste trgovine proizvodima.
Na realizacijama ovakvih projekata radi veliki tim ljudi – od onih koji ideje inicijalno stvaraju do onih koji se bave time da sve bude perfektno organizovano. Logotipi, dekoracija, product placemet i savršeni Instagram kadrovi – sve je to neophodno za event ovakvog tipa.
Mnogi će se zapitati zašto se ovoliko energije i novca ulaže u nešto što traje samo jedan vikend ali suština je u građenju zajenice i direktnom kontaktu sa potrošačima, u ovom slučaju – krajnjim korisnicima. Upravo to je i cilji Summer Fridays pop up postavke u Njujorku.
Power girl duo brands
Lauren i Marianna, Gilda i Giorgia – neki brendovi reprezentuju partnerstva između kreativnih i poslovno orijentisanih žena. Uprkos činjenici da u biznisu važi “nepisano pravilo” da ne ulazimo sa prijateljima u poslovna partnerstva neki brendovi su se održali upravo zbog simbioze dve kreativne individue koje imaju istu viziju i cilj.
Devojke koje se kreativno dopunjuju i međusobne probleme rešavaju u korist zajedničkog cilja su naša girl power motivacija.
OFoto: Instagram / @laurenireland / @summerfridays / @____collective / @marianna_hewitt / @mar.guezz