Pronašli smo brend koji sladoled pravi od karfiola – a evo zašto želimo da ga probamo
Pronašli smo brend koji sladoled pravi od karfiola – a evo zašto želimo da ga probamo

Pronašli smo brend koji sladoled pravi od karfiola – a evo zašto želimo da ga probamo

Sladoled je jedna od najpopularnijih poslastica, posebno tokom prolećnih i letnjih meseci. Iako svako ima svoje preferencije po pitanju ukusa, najčešće se izdvajaju čokoladni ili voćni. Ipak, sve češće nailazimo na neobične ukuse koji teže da se izdvoje od ostalih i samim tim pruže drugačiju perspektivu. Neki ukusi nastaju iz znatiželje, dok su drugi proizvod želje da se stvori nešto što će biti usmereno ka boljoj budućnosti i zaštiti životne sredine. Upravo to glavna je ideja brenda EatKinda iz Novog Zelanda, čija je baza za sladoled povrće – i to karfiol.

On a mission to: Help the world eat differently

Brend EatKinda nastao je kada su se spojile dve osobe koje su bile željne da eksperimentišu sa plant-based hranom. Takođe, Jenni Matheson i Mrinali Kumar bile su odlučne da kroz formu sladoleda pošalju mnogo snažniju poruku koja se tiče donošenja boljih odluka kada je u pitanju očuvanje planete Zemlje. Posledično, jednom po jednom kuglom sladoleda od karfiola, shvatile su da su na dobrom putu.

Njihov proizvod ne sadrži u sebi mleko, gluten, soju, kao ni orašaste plodove. Umesto ovih sastojaka, Jenni i Mrinali kao bazu za sladoled koriste karfiol, koji bi u suprotnom ostao neiskorišćen jer nije bio odgovarajuće veličine ili adekvatnog oblika za supermarkete. Vremenom, razvijanjem ove metode, nastao je proizvod koji pruža podjednako uživanje kao i pravi sladoled.

Benefits of: Cauliflower

Pored glavnih razloga zbog kojih se brend opredelio za karfiol, on takođe poseduje i brojne zdravstvene benefite. Između ostalog, karfiol je bogat vitaminima, proteinima i drugim hranljivim materijama. Samim tim, on pomaže pri povećanju imuniteta. Pored toga, karfiol je dobar izvor vlakana i ima svojstva koja mogu da ublaže različite vrste bolova. Takođe, brojne studije dokazale su da ovo povrće sprečava određene bolesti, te da isto tako smanjuje krvni pritisak.

Beauty is on: The inside

Dakle, brend EatKinda je krilaticu lepota je iznutra suštinski sproveo u realnost. Danas, njihovi sladoledi dostupni su u tri ukusa – Double Chocolate, Mint Choc Bikkie i Strawberry Swirl. Naposletku, oni ne sadrže veštačke boje, arome ili zaslađivače. Sa obzirom na to da su u potpunosti prirodni, ovaj brend je vrlo brzo stekao popularnost u Novom Zelandu. Ipak, za sada je proizvodnja fokusirana samo na ovu ostrvsku državu.

Dokaz da se pažnja obraćala na svaki detalj vidljiv je i u ambalaži. Ona je kompostabilna, odnosno pogodna za odlaganje u reciklažne kontejnere. Samim tim, ekološki svestrani brend EatKinda dobija odličnu ocenu [ 5.0 ] u svim aspektima.

Učitati još
Zatvori