Zbog čega je e.l.f. Beauty kupio Rhode – i šta donosi saradnja dva popularna brenda?
Zbog čega je e.l.f. Beauty kupio Rhode – i šta donosi saradnja dva popularna brenda?

Zbog čega je e.l.f. Beauty kupio Rhode – i šta donosi saradnja dva popularna brenda?

Sve beauty fanatike je krajem maja iznenadila informacija da je brend elf Beauty kupio jedan od najpopularnijih brendova današnjice – Rhode. Zbog činjenice da je došla neočekivano, ova vest postala je goruća u narednim satima. Samim tim, ubrzo su se pojavila različita pitanja i nedoumice koje su se, prvenstveno, fokusirale na razloge zbog kojih je do toga došlo. Međutim, ubrzo je postalo jasno da iza ove saradnje postoji obostrana korist koja će postati očigledna tek u budućnosti. No, dok novi proizvodi ne budu zvanično lansirani, istražili smo: Zbog čega je elf Beauty (zaista) kupio Rhode?

Nova era poslovanja

Hailey Biber osnovala je brend Rhode 2022. godine. Međutim, malo ko je očekivao da će ovaj skincare & beauty brend postati jedan od najpoželjnijih. Proizvodi koje ima u ponudi kreću se u rasponu od hidratantnih krema pa sve do proizvoda za usne i obraze koji spadaju u kategoriju najpoželjnijih. Vremenom, Rhode je postao mnogo više od običnog celebrity brenda, te je – posledično – prevazišao granice američkog kontinenta. No, sada sledi nova era u njegovom poslovanju. I to ona koja nosi potpis brenda elf Beauty koji je kupio Rhode za čak milijardu dolara.

Ovim potezom, Hailey Bieber postala je milijarderka. Međutim, jasno je da do toga nije došlo slučajno, već zbog činjenice da je – zaista – za samo tri godine stvorila beauty imeriju. Brend koji se sastoji iz hibridnih proizvoda uneo je brojne inovacije na tržište, te je dokazao da za svakodnevnu beauty rutinu nije potrebno mnogo. Poverenje koje je stekao kod potrošača postalo je očigledno, a elf Beauty odlučio je da to iskoristi.

Međutim, uprkos prodaji brenda, Hailey Bieber ostaje ključan član tima, zaštitno lice, te osoba koja je zadužena za njegov razvoj. Upravo zbog toga, njoj su poverene pozicije Chief Creative Officer i Head of Innovation.

Samim tim, odgovor na pitanje koje se tiče saradnje postaje sasvim jasan.

Prvenstveno, ona će omogućiti brendu Rhode da dodatno proširi svoje poslovanje. Odnosno, da dospe do većeg broja ljudi. Ipak, upravo je to bila misija i ideja vodilja koju je Hailey Bieber istakla kao razlog zbog kog je u startu osnovala brend 2022. godine.

Dodatno, na taj način, Rhode nastavlja da prevazilazi beauty granice. Štaviše, njegov uticaj je prethodne godine krunisan tezom da je u pitanju skincare brend koji je zauzeo prvo mesto na Earned Media Value skali. Dakle, reč je o brendu koji ima najveći uticaj na beauty fanatike. No, čini se da on još uvek nije na svom vrhuncu.

And, I’m just in my room like this…

Uprkos tome što je vlasnica trenutno najpopularnijeg beauty brenda, Hailey Bieber nastavlja da pokazuje zbog čega je mnogima omiljena poznata ličnost. Nedugo nakon što se pojavila vest o prodaji brenda Rhode, ona je na svom TikTok profilu objavila šaljivi video zapis ispod kog je napisala: And, I’m just in my room like this. Stoga nestrpljivo iščekujemo da saznamo šta će u budućnosti doneti ova (neočekivana) saradnja. Odnosno, na koji će način ona unaprediti poslovanje brenda Rhode.

Foto: Instagram (@rhode, @haileybieber) | TikTok (@haileybieber)

Učitati još
Zatvori