Pet stvari koje su vam neophodne za prvi čas pilatesa
Pet stvari koje su vam neophodne za prvi čas pilatesa

Pet stvari koje su vam neophodne
za prvi čas pilatesa

Reformer pilates postao je vrlo popularan način vežbanja u svetu, ali i na našim prostorima, kako istovremeno isteže telo i pravi željene vretenaste mišiće. Nedavno smo pisali o novootvorenom pilates studiju u Beogradu, koje zadovoljava sve naše profesionalne ali i estetske kriterijume, a ako se niste još uvek usudili da probate ovaj vid vežbanja – tu smo da vas ohrabrimo.

U nastavku teksta pobrinućemo se da vas pripremimo za vaš prvi čas pilatesa.

Ko su pilates devojke?

Kada su u Los Anđelesu Kendall Jenner i Hailey Bieber uvek idu na pilates u paru, a Rosie Huntington – Whiteley im se pridružuje sa druge strane okeana, iz pilates studija u Londonu. Svrha ovog načina vežbanja na reformer spravama je da radite isključivo protiv sopstvene težine, vežbe u početku nisu preteške i ne osećate prevelik napor – ali upala mišića nakon treninga dokazuje da ste pokrenuli celo telo.

Većina devojaka kombinuje pilates i kardio treninge u teretani, s tim što ako radite dve vrste vežbanja u jednom danu – pilates treba da bude drugi. Idealno bi bilo da posle vežbanja nekada sebi priuštite i masažu, kako bi se mišići instant oporavili.

Pilates oprema – šta nam treba?

Oprema za pilates isključuje patike, kako vežbe na spravama radite u posebnim čarapama koje na gazištu imaju mini silokonske krugove čiji je zadatak da vam stopalo ne klizi.

Helanke ili biciklističke su najbolji izbor, kako vam široke pantalone ne bi landarale prilikom vežbanja, a odabir topa ili pamučne/viskozne majice nije od presudnog značaja.

Trake i gumice za kosu su must, jer ko želi da mu kosa smeta prilikom vežbanja? Not us. Bočica za vodu i torba za trening takođe su nam neophodne kako za prvi čas pilatesa – tako i za one koji dolaze posle. Journal redakcija sa vama deli favorite za koje smatra da su neophodni i za cilj ima da vas motiviše da se pokrenete (ako već niste) jer januar je skoro gotov – when to start if not now? 

Pet stvari za prvi čas pilatesa

Učitati još
Zatvori