Dizajn dekoracije, nameštaja i enterijera kreće se u jednom potpuno novom smeru. Svedoci smo velikog broja konceptualnih dizajnerskih rešenja na svim nivoima uređenja enterijera i eksterijera. U ovom momentu, češće žete naići na komade dekoracije i nameštaja koji imaju veoma upečatljiv dizajn. Ista situacija prisutna je i na našem tržištu, o čemu svedoče domaći dizajneri koji se takođe okreću konceptualnom. U ovom tekstu odlučili smo da obradimo i predstavimo specifičan dizajn studio iz Varšave koji kreira komade dekoracije u jednom potpuno drugačijem svetlu. Njihovi komadi su definitivno mala, avangardna umetnička dela koja mogu potpuno redefinisati izgled enterijera u kom se nađu. Fokusirani na dizajn lampi, vaza, šolja i ćupova, definitvno pokreću jedan sasvim novi pristup kada je reč o home elementima.
Primer novog talasa
Da je novi, konceptualni dizan, počeo da zauzima i veliki deo savremeno uređenih domova svedoče i svetski sajmovi na kojima se najčešće mogu videti konceptualni predmeti. Odličan primer, ali i jedan od mnogih jeste Siup studio. Osnovan od strane tri mlada prijatelja Martyna Dymeka, Marcine Sieczkae i Kasiae Skoczylase još na svojim studijama dizajna, Siup trenutno raste u brend koji prepoznaje veliki broj ljubitelja avangarde. Ono što je definitivno kada je reč o njihovim hadmade dekorativnim elementima jeste to da je efekat koji ostvaruju nešto što bi upotpunilo svaki savremen dom.
Kako ne bi sve ostalo samo na rečima, donosimo vam konkretne primere u kojima je njihov jedinstven pristup u dizajnu home elemenata potpuno promenio prostoriju u kojoj se nalaze.
Kremika
Keramički modeli definitivno su zauzeli svoje mesto pod suncem, posebno kada je reč o dekorativnim elementima. Dekoracija od keramike vratila se na velika vrata i time postala i favorit mnogih. Ujedno, ovaj materijal posebno danas pruža mogućnost manevrisanja. Isto je i sa domaćim sudijima keramike. U slučaju da ste u potrazi za avangardnim dizajnom i sami ćete primetiti da je keramika najrasprostranjeniji materijal za tako nešto. Isto je i sa brendom Siup. Ono što definitivno možemo očekivati jeste porast ovakvih i sličnih studija. Ukoliko nas pitate, radujemo se tome!