Zara Larsson lansira underwear brend Main Rose – prvi sloj koji ne želi da bude i poslednji
Zara Larsson lansira underwear brend Main Rose – prvi sloj koji ne želi da bude i poslednji

Zara Larsson lansira underwear brend Main Rose – prvi sloj koji ne želi da bude i poslednji

Zara Larsson očigledno ne gubi vreme – dok traje promo turneja za novi album, ona paralelno lansira svoj modni / underwear brend Main Rose. Ovo nije klasičan celebwear, već dobro razrađen koncept, kroz malo više edgy, a malo manje komercijalan pristup dizajnu i marketingu. Skandinavski minimalizam sa primesama jarkih boja, mesh materijali i skoro nevidljivi šavove – Main Rose pretenduje da postane deo autfita svih cool devojaka (ili onih koje očajnički žele to da postanu).

Zara je istakla da želi da prvi sloj odeće koji oblačimo na sebe bude statement, i da, ovi komadi podjednako dobro funkcionišu i kao donji veš, ali i kao deo autfita. Wearable layering – u svojoj najboljoj verziji.

Main Rose / Not your ordinary underwear brand

Prva i osnovna stvar – Main Rose ne želi da bude sledeći SKIMS. Ne igra na body shaping, na kompresiju, i na Y2K trendove, već pruža laganu, senzualnu alternativu za devojke koje žele da spoje komfor i sexy look.

U kreiranju kampanje učestvovala je popularna fotografkinja Brianna Capozzi, a fotografije i celokupna imidžna kampanja ne targetiraju široke mase. Dakle, daleko od Victoria’s Secret upeglanog sexy, ova kampanja, a i brending, daju odgovor na temu edgy & sexy. Možda to nismo očekivali od pop zvezde anđeoskog izgleda i glasa, ali – zadovoljni smo onim što smo dobili.

Scandi girls do it better

Scandi devojke su odavno naučile, a i odlučile, da je stil stvar unutrašnjeg osećaja, a ne slepo praćenje trendova. Zara Larsson se, kroz Main Rose, ne trudi da imitira američke, mainstream underwear brendove, već se usuđuje da rizikuje. Main Rose nije baziran na tome kako izgledaš u ogledalu, već kako izgledaš kada se osećaš sigurno u sebe. Tiha samouverenost i mesh komadi u mirnim, ali i jarkim tonovima. Ako nas pitate – brend je osuđen na uspeh, a Zara Larsson coolness prepoznaće ko treba. I, ona to zna.

P.S. – kolekcija će biti dostupna 15. oktobra

Foto. Instagram /Brianna Capozzi x  @main___rose

Učitati još
Zatvori