Sabrina Carpenter je Versace summer devojka: Pogledajte novu “La Vacanza” kampanju
Sabrina Carpenter je Versace summer devojka: Pogledajte novu “La Vacanza” kampanju

Sabrina Carpenter je Versace summer devojka: Pogledajte novu “La Vacanza” kampanju

Pop girlies rule the world

Dua Lipa i Gracie Abrams su nova zaštitna lica Chanela, Charlie XCX imala je kolaboraciju sa brendom H&M, a Sabrina Carpenter proširila je saradnju sa italijanskom modnom markom Versace.

Plavokosu pevačicu smo prvobitno mogli da vidimo u Versace eyewear kampanju, za viralni retro model Biggies, koji je devedesetih obožavao da nosi reper Notorious B.I.G. Saradnja je sada obnovljena i proširena, a Sabrina se našla u ulozi zaštitnog lica nove kampanje La Vacanza. Donatella možda više nije kreativna direktorka jednog od najpopularnijih italijanskih brendova, ali Sabrina je osigurala svoj Versace girl status na duge staze. And she deserves it!

Ready for Sabrina Carpenter Versace summer 

Inspirisana retro Holivudom, nova kampanja za La Vacanza kolekciju ima Sabrinu Carpenter u glavnoj ulozi. Ove letnje Versace kolekcije uglavnom obiluju garderobom i aksesoarima u jarkim bojama, idealnim za letnje dnevne pool party događaje, kao i noćne izlaske. U fokusu je Versace Tag Bowling Shoulder bag u tirkiznoj i pink nijansi, a Sabrinu je za ovu kampanju fotografisala talentovana Carlijn Jacobs.

Versace važi za sexy & feminine brend, a letnje kolekcije uvek budu over the top. Sabrina Carpenter sjajno se našla u ulozi modela, a fotografije i sama obrada stilski podsećaju na eru dvehiljaditih.

Zašto dizajneri za kampanje često biraju pop zvezde umesto modela?

Imati poznato lice na modnoj kampanji oduvek je dizalo status modne kuće u nebesa. Pop zvezde imaju svoje die hard fan baze, i kampanje na ovaj način dobijaju veći vizibilitet, a samim tim i viralnost.

Da li to utiče na samu prodaju ne znamo, ali većina ovih kampanja je imidžnog karaktera. Spajanja zvučnih modnih kuća i najaktuelnijih muzičkih zvezda oduvek je bila win/win marketing strategija, a unosni ugovori nešto o čemu se priča u celokupnoj entertainment industriji. Sabrini je ovo druga kampanja za italijanski brend, dok paralelno ima ugovor za Prada beauty. Ovo je definitivno njena prime time era, a nadamo se novom albumu i – novim muzičkim uspesima.

Foto. Instagram / @versace

Učitati još
Zatvori