

Modni svet dobio je novu vest – Rachel Scott, dizajnerka čije je ime već nekoliko sezona na radaru modnih insajdera, postala je nova kreativna direktorka Proenze Schouler brenda. Nasleđuje Jacka McCollougha i Lázara Hernándeza, koji su ranije ove godine krenuli svojim putem i preuzeli kormilo kuće Loewe. Rachel Scott, osnivačica brenda Diotima, u samo nekoliko godina uspela je da redefiniše luksuz u savremenoj modi. Njene prepoznatljive crochet haljine, ručno izrađene na Jamajci, i kristalni topovi koji su postali predmet želja it devojaka, već su joj doneli CFDA nagrade. Ukratko, dizajnerka koja je do juče bila nova nada američke mode, sada ulazi u sam vrh.
Scott dolazi u Proenzu Schouler s jasnom vizijom
A to su ručni rad, zanatska perfekcija i estetika koja je istovremeno nežna i moćna. U svetu u kojem luksuz često gubi vezu s autentičnošću, ona ga vraća na mesto gde pripada. A to je u stvaralačke ruke i priču koja ima dušu.
Prvi teaser njene vizije videćemo već u sklopu kolekcije za proleće/leto 2026. u Njujorku, no prava premijera očekuje nas tek sa jesenjom kolekcijom. Modni kalendar time dobija jednu od najiščekivanijih revija sezone.
Osim što je ovo važan poslovni potez, imenovanje Rachel Scott ima i simboličku težinu. Ona je jedna od retkih afroamerikanki na čelu velike modne kuće, što donosi novi sloj važnosti u razgovoru o inkluzivnosti u industriji. Proenza Schouler, brend koji je od samih početaka oblikovao modernu američku modu, sada dobija novu dimenziju. Onu u kojoj se tradicija spaja s glasom nove generacije.
Dobrodošla, Rachel!

Foto: Instagram / @rachelleighscott / Spotlight/Launchmetrics /