

Kada govorimo o inovativnim kampanjama i naočarama za sunce koje ne prate, već diktiraju trendove, jasno je da se u fokusu nalazi domaći brendu Luene. Iz sezone u sezonu, Luene lansira modele sunčanih, ali i dioptrijskih, naočara koje čine svaku odevnu kombinaciju efektnom i nezaboravnom.
Ekskluzivno za Journal, Luene predstavlja prvih 17 kadrova iz nove Hills kampanje – treće po redu kolekcije brenda koji ručno izrađuje sunčane naočare od najfinijeg italijanskog Mazzucchelli acetata.


Luene Hills • Camp meets cult classics
Letnja vizija 2025. za Luene ne dolazi tiho. Dolazi u polarizovanim staklima, u ručno laminiranim crno-belim Champagne Problems okvirima koji prate vodeći trend sezone – pruge (ali ne one na peškiru).
Upoznajte Lobby Affair – model sa skoro hologramskim staklima i acetatom koji izgleda kao da je isklesan iz mermera flamingo snova. Dodajte tome chic kariku na dršci sa metalnim Luene logoom i voilà. Fun tip: dodajte sopstvenu minđušu i učinite ih potpuno autentičnim.
Tu je i nezaobilazni DASHA – sada i kao dioptrijski ram, izrađen u Italiji od najautentičnijeg acetato nero. Ovaj model je za sve koji žele da budu viđeni, čak i kad čitaju sitna slova.





Kreativna direkcija: Aleksandar Batajić i Ena Luna
Foto: Luene