

Brunch kultura u Beogradu upravo je dobila još jedan must-visit spot – Svako Dobro. Pre svega nekoliko dana, 3. marta, ovo mesto je bilo epicentar dešavanja, jer je tu održana invite-only prezentacija novog modela naočara brenda Luene. Odabrani gosti su imali preview kolekcije za 2025. godinu i novog modela naočara – The Breakfast Club, koji je predstavljen u čak tri boje.



The Breakfast Club
Kao što samo ime kaže, The Breakfast Club model je inspirisan legendarnim filmom iz osamdesetih, ali uz ozbiljan futuristički obrt. Njegov dizajn kombinuje ručno izrađen italijanski acetat i inovativni cut-out detalj na ručkama, koji otkriva metalnu strukturu i stvara neočekivani spoj materijala. Ova kombinacija izgleda veoma moderno. I donosi novu tehničku dimenziju u svet sunčanih naočara.





Trend alert / Milky je nova it boja
Brend Luene je pažljivo odabrao tri vrhunske nijanse za ovaj model. Ali jedna od njih definitivno privlači najviše pažnje – Milky. Ova boja je izrađena od specijalnog acetata sa iridescent efektom, što znači da se presijava poput opala, zavisno od ugla svetlosti. Ovaj high fashion detalj u kombinaciji sa klasičnim siluetama daje potpuno novi vibe naočarima i čini ih statement aksesoarom sezone.





Ko je posetio Luene brunch?
Brunch je okupio poznata imena sa modne, umetničke i influencing scene, a među zvanicama su bili Mirka Vasiljević, Anastasija Grujić, Svetlana Bijelan, Mina Milutinović, Aleksa Todorović, Aleksandra Bojović, Jasmina Šupeljak, Tatjana Jovanović i mnogi drugi. U opuštenoj atmosferi i uz brunch specijalitete, prisutni su imali priliku da prvi isprobaju i zavire u budućnost Luene kolekcije.



Šta je sledeće za Luene?
Model The Breakfast Club je već dostupan u prodaji, ali ovo je samo početak – Luene sprema još mnogo toga. Cela kolekcija za 2025. godinu uskoro će biti otkrivena. Pored toga, brend najavljuje nove projekte i saradnje koji će doneti svežu vizuelnu estetiku i postaviti nove standarde u svetu sunčanih naočara.

Foto: Luene