Švedski high-street brend godinama unazad sarađuje sa predstavnicima visoke mode počevši od genijalnog Karla Lagerfelda. Ove godine pomamu je napravila kolaboracija sa Muglerom, a H&M se upravo odlučio na sledeći korak koji će umnogome promeniti samu ideologiju dizajniranja. Naime, američki dizajner Heron Preston pridružio se H&M timu u ulozi kreativnog konsultanta. Ovim dugoročnim partnerstvom, high-street brend ima za cilj da redefiniše izgled muške linije implementirajući Prestonovu prepoznatljivu viziju kreiranja u svoje modele. Preston je funkciju konsultanta vršio i u modnoj kući Calvin Klein.
H&M by Heron Preston
Za početak, Heron Preston će na svojoj novoj poziciji raditi na lansiranju nove H2 platforme švedskog high street brenda. Njegova uloga u projektu odnosiće se na pružanje saveta o samim dizajnima, kao i kreiranje sopstvenih capsule kolekcija. Takođe, Preston će biti mentor mladim talentima koji nastoje da pronađu svoj identitet unutar modne industrije. Njegovo znanje i veštine koje je usavršavao godinama, kao i uticaj koji je gradio još od trenutka osnivanja streetwear brenda Been Trill, staviće H&M na radar visoke mode. Sa ciljem da se tu i zadrži. Brend je osnovan 2010. i to u saradnji ni manje ni više nego sa Virgilom Ablohom. Prva Prestonova kolekcija za H&M uključivaće 40 komada, a biće lansirana 2024. godine.
Preston’s fashion
Umetnik i modni dizajner Heron Preston osnivač je i svog istoimenog brenda, a tokom dugogodišnje karijere radio je i kao specijalista za marketing i društvene mreže u Nike-u. Takođe, u svom CV-ju može da se pohvali i da je bio umetnički direktor The Life of Pablo turneje Kanye Westa. Preston je dugi niz godina izlagao svoje kreacije na pariskim pistama, a u februaru je konačno debitovao na Nedelji mode u Njujorku. Kako je tada naglasio, i sam je bio iznenađen kako se ova tranzicija nije dogodila ranije.
Foto: Instagram