Beyonce zaštitno lice nove Tiffany & Co. kampanje
Beyonce zaštitno lice nove Tiffany & Co. kampanje

Beyonce zaštitno lice nove Tiffany
& Co. kampanje

Američka pevačica Beyonce i kompanija luksuznog nakita Tiffany & Co. nastavljaju svoje partnerstvo u dobro poznatom stilu. Beyonce i Tiffany & Co. udružili su snage u novoj Lose Yourself in Love kampanji. Tek što je objavila sedmi studijski album Renaissance i letovala u našem komšiluku, muzička diva nas je obradovala novim fotografijama na kojima nosi raskošan nakit iz Tiffany & Co. kolekcije.

Na fotografijama iz kampanje Lose Yourself in Love gospođa Carter nosi skupocen nakit čija cena varira između pet hiljada dolara i pet stotina hiljada dolara. U kolekcji se ističe Tiffany HardWear ogrlica koja je izrađena specijalno za Beyonce. Asortiman ispunjavaju i komadi luksuznog nakita poput Tiffany T, Tiffany Knot i potpuno novog Tiffany Lock dizajna koji slavi zajedništvo i inkluzivnost. Tiffani Lock ima inovativnu kopču i dijamante koji su ručno postavljeni kako bi se očuvao sjaj.

Beyonce i Tiffany & Co. nastavljaju da inspirišu javnost svojom umetnošću stvaranja. Kampanja Lose Yourself in Love predstavlja istraživanje neustrašive kreativnosti. Kako kaže izvršni potpredsednik kompanije, Alexandre Arnault – ona oživljava lepotu samoljublja.

Kampanja Lose Yourself in Love uživaće i film poznatog reditelja muzičkih spotova Marka Romaneka. Kratkotrajan modni film referencu će potražiti u ostvarenju Summer Renaissance sa sedmog studijskog albuma američke pevačice. Iz kompanije Tiffany & Co. kažu da će ovo filmsko ostvarenje biti otelotvorenje bezbrižnog, radosnog duha albuma u celini. Premijerno će biti prikazan u oktobru na sajtu kompanije najpoželjnijeg nakita.

Foto: Instagram, Tiffany & Co.

Učitati još
Zatvori