

Bella Hadid NIJE one season face
Nakon fenomenalne kampanje koja je najavila Miss Sixty kolekciju za proleće/leto ‘25, Bella Hadid je produžila svoj ugovor i – stiže na naše bilborde u sasvim novom izdanju. Duga plava kosa, šiške i retro styling obeležili su najnoviji kampanju, koja je podjednako atraktivna kao i ona prolećna.
Takođe, dolazimo do zaključka da Bella Hadid nije lice za samo jednu sezonu. Italijanski brend prepoznao je njen uticaj, ali i moć transformacije, a njihov marketinški rebranding zaista je tražio lice koje može ove kolekcije da lansira u sam epicentar Gen Z populacije. They asked, Bella Hadid delivered.
Bella Hadid za Miss Sixty / Round 2
Kada poznati brendovi angažuju svetski afirmisane supermodele, to je uvek mač sa dve oštrice. Da, kampanja će zasigurno biti viralna, ali da li će poznato lice zaseniti kolekciju odeće? U ovom slučaju, čini nam se, postignut je preko potreban balans, a besprekorno stilizovana Bella Hadid nas praktično šalje da izvidimo novu Miss Sixty kolekciju. Ovaj italijanski brend fokusiran je, prvenstveno, na kvalitetne i autentične denim komade, a nova kolekcija prenosi uticaj mode sedamdesetih godina.
Italijanski premium brendovi kao što su Miss Sixty, Replay i Diesel iz sezone u sezonu nude atraktivne teksas komade, one koje nosimo po više sezona i kojima se vraćamo kada želimo da izgledamo effortless i cool.
Everybody loves Bella
Dugo se u svetu modelinga nije pojavilo lice za koje svi saradnici imaju samo reči hvale. Bella Hadid se, nakon pauze od dve godine zbog zdravstvenih problema, vratila na svetsku modeling scenu, ali ovog puta bira poslove i radi – dosta manje. Sestre Gigi i Bella važe za disciplinovane, kako ih je majka vaspitala da su dolazak na vreme i poštovanje tuđeg vremena apsolutni must. Bella neretko svoju energiju razmenjuje sa fanovima, a njen odnos ka poslu je vrlo zdrav i uvek pozitivan. Nadamo se da će još dugo godina krasiti bilborde širom sveta, u meri koja samo njoj odgovara.
Foto. Miss Sixty, Instagram / @frontedbeauty / @misssixty