Balenciaga i Kate Moss vraćaju ikonični model torbe kroz prizmu „LE CITY“ kampanje
Balenciaga i Kate Moss vraćaju ikonični model torbe kroz prizmu „LE CITY“ kampanje

Balenciaga i Kate Moss vraćaju ikonični model torbe kroz prizmu „LE CITY“ kampanje

Nakon apsolutnog upcycling-a špasnke modne kuće na ovogodišnjoj Nedelji mode u Parizu i javnih sukoba Demne i Gurama, na tren poželeli smo da predahnemo od ove skandalozne sage. Kako su high end etikete odavno razumele da arhiva, vintage i comback predstavljaju imperativ profita, još jedna modna kuća u sam epicentar svog poslovanja ubacila je baš ovu politiku. Ovog puta desnu ruku Balenciaga brenda predstavlja ni manje ni više nego Kate Moss uz pratnju ikoničnu torbe 2000-tih i  LE CITY  kampanje.

THE CITY BAG

Vreme je da se na trenutak vratimo u začetnički period Y2K estetike, low-rise farmerki i sporty elegancije. Samim početkom 2000-tih godina, tadašnji kreativni direktor Balenciaga brenda, Nicolas Ghesquiere nacrtao je prve dezene sada već poznate torbe. Takozvani, Motorcycle City bag svojim debi prezentovanjem 2001. godine izazvao je oblak kontroverzne fame oko sebe. Međutim, sada zasigurno možemo reći da je ovaj modni genije vrlo dobro znao šta radi. U tadašnje vreme, ova torba odisala je i ne toliko prihaćenom edgy estetikom, koja je i više nego demantovala pređašnje vođstvo preppy handbag pravca.

KATE’S PART

Poznata manekenka, od samog starta videla je potencijal u ovom ikoničnom modelu. Kate je oduvek bila iconic ali i messy, dok je, sadašnji LE CITY BAG, oduvek bio opušten ali i timeless. Ubrzo ovaj edgy model postao je apsolutni miljenik kultne manekenke. Ova torba predstavljala je njenog svakodnevnog saputnika, kako na coctail proslavama u backstage-u tako i u everyday life-u. Ljubav između Kate Moss i Motorcycle City bag-a bila je i više nego upečatljiva te nam je potpuno jasno zašto se baš ovaj dvojac našao iza Demnine kreativne vizije. I ako smo devet godina unazad svedočili saradnji Kate Moss i autentične španske modne kuće, ovog puta editorijalni pristup bio je za nijansu ličniji, vođen istinskom i dugogodišnjom konekcijom između ikonične torbe i poznate manekenke.

„LE CITY“

Dvadeset tri godine kasnije, španska modna kuća lansirala je novu ediciju ovog evergreen modela. Put od Motorcycle City bag-a do LE CITY BAG izdanja, bio je dugačak ali je sa sobom doneo sve ono što smo očekivali. Magije nove edicije već poznate tobe, krije se u za nijansu modernizovanim siluetama ikoničnog simbola 2000-tih. Svoj poslednji re-edition City bag pamti 2021. godine uz Le Cagole model. Kampanju nove edicije pratio je i slogan Beyond nostalgia uz vođstvo izvanrednog fotografa Maria Sorrentia.

Foto: Balenciaga , Instagram / @justjared, @balnciaga

Učitati još
Zatvori