

Sledećeg meseca, jula 2025. godine, kultna britanska rock grupa Oasis održaće svoje koncerte širom Velike Britanije, u okviru svoje (dugoočekivane) comeback turneje. Kako hajp traje (i ne jenjava) još od prošle godine, od momenta kada je ova turneja najavljena, mnogi brendovi su u tome videli profit.
Prvo se desila kolaboracija sa američkom modnom kućom Levi’s, o kojoj je Journal već pisao. Sada je, neposredno pred same koncerte, ozvaničena još jedna saradnja – sa brendom adidas, i njihovom Originals linijom. Jer, ako se setimo grunge modne scene devedesetih, prvo što nas asocira na tu eru jesu upravo Originals komadi. Tako da – this collab actually makes sense.
The Oasis effect
Grupa Oasis obeležila je živote mnogih ljubitelja kvalitetne muzike, a objava o njihovoj comeback turneja bukvalno je srušila internet. Karte su se rasprodale u rekordnom roku, a fanovi i dalje strepe da li će se braća Gallagher potencijalno posvađati pred sam početak turneje.
Ovog meseca je, pored Originals kolaboracije, svetlost dana ugledala i Burberry festival kampanja, čije su zvezde Liam Gallagher i njegovo troje dece. Dakle, modne kuće žele da iskoriste trenutak, i svaka od ovih kolaboracija i saradnji ima svoj zasebni uticaj. I, što je najvažnije, nijedna ne ugrožava drugu jer – svi su se uželeli Oasis energije. Sa slobodnom možemo da kažemo – vrlo oprevdano.
adidas Originals x Oasis
Video kampanja, koja prati promo fotografije, potpuno je u adidas Originals stilu. Gužva, rock koncert, bina i – energija fanova kada nastupa Oasis. Bez telefona, bez kamera, samo artist, muzika i energija koju razmenjuje sa masom. Nostalgično, energično i – ikonično. I, koliko god mislili da je ova kolaboracija mainstream – nije. Posvećena je onima koji razumeju šta je britanski grunge, kao i pravim fanovima kultne grupe Oasis.
Foto. Instagram / @addictorial.studio / @oasis /