

Leto je iza ugla, te se mnogi nalaze u potrazi za japankama koje će spakovati u svoj kofer. Ukoliko nemate fobiju od japanki kao Karl Lagerfeld, definitivno ste ispratili havaianas x Zara kolaboraciju i sve aktuelne modele ove obuće. Ljubitelji tihog luksuza iliti takozvane old money estetike, izabraće nove The Row japanke. Ali je bitno u vidu imati i njihov cenovni rang, koji opravdava isključivo ime brenda. Za gotovo 700 evra možete kupiti The Row japanke – koje nisu kožne niti ekstremno kvalitetne – već su gumene sa platnenim detaljem. U doba recesije, najvidljivije društvene staleže obuhvataju ekstremno bogati i siromašni. Čini se da će pomenute japanke biti skip za gotovo sve kategorije, a u nastavku otkrivamo i zašto.
The Row japanke koje su uzburkale internet
Poznati brend The Row, čije osnivačice predstavljaju Mary-Kate i Ashley Olsen, važi za epitom estetike tihog luksuza. Etiketa koja se fokusira na kvalitet materijala koje koristi, poznata je i po svojim vrtoglavim cenama. The Row je nedavno lansirao i svoju prvu home liniju. A sada servira japanke koje su već postale glavna tema na internetu. Naime, većina The Row proizvoda svoju cenu opravdava kvalitetom, ali se čini da je novi viralni model japanki daleko od toga.
Brend je predstavio Dune Classic Sandal in Rubber model koji dolazi u tri boje – crvenoj, crnoj i bež. Pored toga što su kreirane od gume i platna, prati ih cena od 655 evra. U ovom slučaju, jasno je da izbor materijala ne opravdava kvalitet, te se vraćamo u vreme kada su high-end modni brendovi primarno prodavali svoje ime, dok se kvalitet nalazio u drugom planu.
Jedno od ključnih pitanja je – da li u doba recesije, kada cene rapidno rastu, odlučujemo da ovakvim rangiranjima cena produkta damo zelenu zastavicu ili pak biramo pristupačnu cenu koja opravdava osrednji kvalitet?
Foto: The Row