

Star studded kampanja
Alexa Chung, Cara Delevingne i Liam Galagher sa decom – Burberry team didn’t come to play! Ova star studded kampanja posvećena je festivalskoj sezoni, koja u Velikoj Britaniji oduvek imala veliki impakt na muzičku kulturu.
Svi smo čuli za čuveni Glastonbury festival, koji je Kate Moss religiozno posećivala godinama unazad, a na koji se (uglavnom) ide u boho/grunge autfitima i Hunter gumenim čizmama. Toliko je iconic, viralnih autfita poteklo upravo sa ovog festivala, a Burberry kreativni tim je ove godine napravio i festivalsku kolekciju, kao i autentičnu, propratnu kampanju.
Make grunge great again
Burberry festivalsku kampanju pored fotografija prate i videi, u okviru kojih se poznate ličnosti prisećaju svojih najluđih festivalskih iskustava. Naravno, head-to-toe odeveni u Burberry autifte.
Ova kampanja definitivno je nešto najsvežije što smo dobili od svetskih brendova ovog leta, i evocira na popularnu grunge estetiku upakovanu u Burberry signature vajb. Liam Galagher se, za potrebe ove kampanje, slikao sa svo troje dece i moramo priznati – it doesn’t get cooler then that.
Blato do kolena, šatori i backatage access – sve je to sastavni deo festivalske UK estetike. Samo, ovog puta Hunter čizme menjamo za one sa Burberry potpisom.
Cara Delevingne i Alexa Chung – predvodnice cool festivalske ekipe
Cara Delevingne i Alexa Chung su predvodnice cool girl kluba, a svoju inspiraciju crpe od (neprevaziđene) Kate Moss. Festivalski autfiti su, na britanskoj sceni, mnogo više edgy nego na, na primer, Coachelli. Za razliku od drugig evropskih i američkih festivala, UK ekipa ide da sluša muziku i da se provede, a ne da se nužno fotka za Instagram. Devojke ne planiraju svoje autfite nedeljama unapred, i nema jakih sponzorskih ugovora, kao ni fake ekipe. Dakle sve je organic i cool, baš kao i ova Burberry, aktuelna festivalska kampanja.
Foto. Burberry, Instagram / @burberry / @alexachung / @nclgallery