„Tihi luksuz“ se sprema za leto ili – kako J. Crew pretenduje da postane brend sezone
„Tihi luksuz“ se sprema za leto ili – kako J. Crew pretenduje da postane brend sezone

„Tihi luksuz“ se sprema za leto ili – kako J. Crew pretenduje da postane brend sezone

Brend J. Crew već više od dve decenije nenametljivo egzistira na američkoj modnoj sceni. Od osnivanja, kodeks kuće bio je gotovo nepromenjiv – inspirisan jednostavnošću krojeva, dezena i palete 50-ih godina. Iako uspešno posluje, brend nikada nije doživeo svoj veliki trendovski trenutak, kada bi ga internacionalna i raznovrsna publika prepoznala kao the brend vredan pažnje – i investicije. Međutim, aktuelni trendovi mogli bi konačno da utru put za američku viziju mode.

Činjenica je da, iz više razloga, američka moda nikada nije uspešno „preplivala“ Antlantik i nastanila se u Evropi. Čak i najuspešnije etikete obično su rezervisane za modno neosvešćenu publiku. Ako verujete u estetska i umetnička načela kao osnovne postulate dobrog stila, verovatno je da vas takva ideologija neće odvesti ka policama sa američkim dizajnom. Uostalom, tradiciju koju neguju italijanske i francuske kuće teško je poraziti, pa takav (elitistički) pogled ne iznenađuje. Ipak, ako J. Crew uspe da se izbori sa decenijama građenim preprekama, onda će to biti zahvaljujući sopstvenoj tradiciji koju neguje od osnivanja – a koju sada nazivaju tihim luksuzom.

Nova kolekcija brenda, zasnovana na lanenim postulatima, odgovara principima koje postavlja ovaj trend – u svakom smislu. Od materijala koji sugerišu prirodnu lagodnost i udobnost luksuza, preko svedenih, nenametljivih boja, do jednostavnosti kroja – J. Crew dobro poznaje postulate, a sada planira da ih (ne)pretenciozno nametne.

Foto: Instagram (@jcrew)

Učitati još
Zatvori