

Popularni američki modni brend Sporty & Rich ove sezone preveo je farmer look iz seoskog u wellness kontekst, a u prilog tome ide i njihova najnovija kampanja. Farmer core je novi stealth wealth, slow living filozofija poprima sve veći oblik popularnosti, a Emily Oberg, osnivačica brenda, uvek je jedan korak ispred svih kada je precizno targetiranje ciljne grupe u pitanju.
Živimo u eri kada svi žele da izgledaju kao da su pobegli iz grada (ali uz dovoljno jak wi-fi da sa nama to i podele), a farmerska estetika postaje novi trend koji uspeva da okupira algoritam. Sporty & Rich ove sezone romantizuje selo, a kod nove kolekcije stajling vodi glavnu reč. Da li smo spremni sa modni beg iz grada?
Farmer core više ne reprezentuje nostalgiju za radom, već postaje estetika koja u fokus stavlja – odmor. Sve je pomalo performans, gde čak i blatnjave čizme deluju kao props, a Emily nam prodaje lifestyle u estetskom pakovanju.
Sporty & Rich kampanja savršeno romantizuje seosku estetiku: nove farmerke deluju kao da su nasleđene, svi nose šešire od organske vune & vintage inspired marame oko gajki za kaiševe. Umesto fokusa na workwear, brend kaubojsku romantiku podiže na nivo wellness kluba, ali na ovom piše – members only. Američki san, koji poslednjih godina živi Bella Hadid (živi sa dečkom u državi Texas) sada je (ponovo) komercijalizovan i nosi Sporty & Rich etiketu.

Farmer core kao novi luksuz
Beg iz grada & produženi vikend u miru i prirodi postali su pravi luksuz, a na takav weekend getaway više ne nosimo iznošenu garderobu već – Instagram friendly autfite. Emily Oberg zna kako da proda nešto što je već sto puta viđeno, ali kroz Sporty & Rich revival moodboard. Njene ideje su sigurno imali mnogi, ali samo ih je ona uspešno sprovela u delo. To je, ujedno, i tajna kontinuiranog uspeha njenog brenda.


Foto. Instagram / @sportyandrich




