Devil wears Prada Re-Nylon – modna kuća u fokus stavlja održivost
Devil wears Prada Re-Nylon – modna kuća u fokus stavlja održivost

Devil wears Prada Re-Nylon – modna
kuća u fokus stavlja održivost

Modna kuća Prada prvi put nas je upoznala sa Re-Nylon kolekcijom 2019. godine, neposredno pred pandemiju. Njihovi luksuzni modeli pojavili su se u opcijama od šuškavog materijala a sve u cilju dizanja svesti o održivosti i zaštiti životne sredine –  i to prvo u okviru kapsulne kolekcije, da bi kasnije ovi komadi postali sastavni deo ready-to-wear revije.

Pet godina kasnije Prada unosi još inovacija kada je ova linija u pitanju, te se novi materijal može reciklirati nebrojeno puta bez uticaja na sam kvalitet. Čelnici modne kuće saopštili su kako kroz novu Re-Nylon kolekciju oni podstiču na odgovornost kroz poslovanje, kao i da i ova kolekcija pruža mogućnost pravljenja novih proizvoda bez korišćenja novih resursa.

Make Re-Nylon cool again

Kroz vrlo agresivnu digitalnu kampanju veliki broj uticajnih ličnosti iz sveta infuensa, muzike, glume i aktivizma promoviše upravo novu Re-Nylon kolekciju, a mnogi Re-Edition modeli iz 1978. godine napravljeni su upravo ovom metodom proizvodnje.

Materijal koji nosi naziv ECONYL® dobija se iz reciklaže plastike sa raznih otpada i iz okeana širom sveta, i svi Prada Re-Nylon komadi nastaju upravo na ovakav način.

Prada na ovaj način spaja tradiciju kroz stare modele i inovaciju u pristupu proizvodnje i održivosti planete, te setuje primer ostalim modnim kućama kroz način odgovornog poslovanja koje ujedno poštuje i istoriju brenda.

More than just a fashion

Re-Nylon kolekcija podržava i edukativni program SEA BEYOND koji je osnovala Prada grupacija 2019. godine, u partnerstvu sa svetskom organizacijom UNESCO, te od jula 2023. godine 1% od prodaje ove linije ide upravo njima.

Lena Perminova i Troye Sivan su među prvima postali deo digitalne promo kampanje, dok su Emma Watson i Benedict Cumberbatch brend ambasadori ove kolekcije na globalnom nivou.

Učitati još
Zatvori