adidas Sportswear: Prva marka poznatog brenda posle pet decenija
adidas Sportswear: Prva marka poznatog brenda posle pet decenija

adidas Sportswear: Prva marka poznatog
brenda posle pet decenija

Nakon pet decenija i dve postojeće marke, adidas je konačno lansirao Sportswear – liniju svakodnevne odeće inspirisanu sportskim siluetama. Promotivno lice prve kampanje je Jenna Ortega, mlada glumica koja je prošle godine osvojila javnost svojom izvedbom u seriji Wednesday.

Premijera nove marke obeležena je dvema novim kolekcijama. Kada su odevni komadi u pitanju, Tiro Suit će biti dostupan u crnoj i lila boji, a predstavlja sportski kroj trenerke prilagođen svakodnevnom, urbanom stilu.

AVRYN patike model su koji spaja već isprobane tehnologije drugih adidas patika, a delom su sačinjene od recikliranih materijala. Neizostavne tri štrafte koje adidas neumorno brani i ovde su, razume se, našle svoje mesto.

Ovime se Sportswear pridružuje već ustoličenim markama ovog brenda, PerformanceOriginals, u nadi da će adidasu to pružiti mogućnost da dopre do nove publike. Odabir Jenne Ortege za zaštitno lice prve kampanje svakako je izbor napravljen upravo sa tim ciljem. Mada je zanat u kreiranju sportske opreme neosporan, adidas će sada morati da se adaptira tendencijama svakodnevne mode – ili da u njih unese nove siluete i forme. Pomenuti komadi deo su kolekcije za proleće/leto 2023. godine. Stoga, ostaje da vidimo u kom pravcu će se kretati naredne edicije ove marke.

Fotografije preuzete sa: adidas.com

Učitati još
Zatvori