Journal Insider: Otvoren je novi hotel u Sofiji, a mi smo ga posetili pre prvih gostiju

Nakon Porta koji se pokazao kao idealna prolećna destinacija, a potom i Atine, put nas vodi do centra Sofije, gde se u maloj skivenoj ulici nadomak pešačke zone, a među zaštićenim istorijskim znamenitostima, krije novootvoreni Juno Hotel koji je pravi raj za sve ljubitelje modernog enterijera.

Born from the desire to offer uniquely warm and personalized service njihova je parola koja naslućuje da nas na ovoj adresi ipak čeka jedinstveno iskustvo. Zato, krećemo odmah u obilazak.

#hellojuno

Iako je reč o novootvorenom hotelu, već sada važi za jedan od najinspirativnijih projekata u Sofiji. Na samom ulazu u hotel najpre ćete osetiti kako ovaj prostor diše. I to zahvaljujući kombinaciji prirodnih materijala, ali i koloritu, koji dominira celim hotelom, a naročito u samom lobiju.

Lobi je pored recepcije podeljen na restoranski deo pod nazivom Cooko Kitchen, o kome ćemo malo detaljnije pisati kasnije, i barski deo koji je idealno za after dinner koktele. Svaki komad nameštaja je pažljivo dizajniran i to u Italiji, dok zidove hotela krase radovi lokalne umetnice Tatiane Harizanove.

Check-in

Čekirani smo. Prtljag je već na putu do naše sobe a mi uzimamo ključ koji je izrađen od drveta. Ono što je posebno zanimljivo kod ovog hotela i atipično za ovo podneblje, jeste da su mnogi detalji napravljeni od recikliranih materijala. Nekada male stvari zaista mnogo znače.

Next stop – idemo da zavirimo unutar apartmana.

Corner Sunkissed apartman

Juno tim je definitivno odlučio da nas razmazi, a nama je to naizgled teško palo! Od 34 sobe i samo jednog apartmana koji ovaj hotel poseduje, mi smo imali tu priliku da odsedamo u njihovom Corner Sunkissed apartmanu sa king-size krevetom, minimalističkim radnim stolom i mermernim stolom koji daje dozu elegantnog šika.

Obgrljen velikim prozorima od poda do plafona, ovaj apartman dobija idealnu količinu svetlosti koja, u kombinaciji sa neutralnom paletom boja boja korišćenom prilikom dizajna ovog enterijera, čini da se osećate relaksirano i komforno, kao u svom domu. Drugim rečima – nećete želeti da napustite krevet!

Juno hotel

Za idealnu dobrodošlicu pobrinuli su se bocom lokalnog bugarskog vina, a prema njihovim rečima u pitanju je zaista posebno vino. Zato nismo dugo čekali, te smo brže bolje otvorili bocu, sipali po čašu i nazdravili uz pogled na sam centar Sofije! Ali tu nije kraj! Najlepši deo ovog room tour/a za ostavili smo nakon zdravice, dobrodošli u kupatilo iz snova!

Naš dejt za večeras je tu!

Omiljena maska za lice, idealna čaša/flaša vina, bubblebath i lagani tonovi Eroll Garner/a u pozadini. Samo par sati nas deli od rezervacije u Cooko Kitchen restoranu i degustacije njihovog menija. Zato nakon kratkog predaha, spremni smo da napravimo mali đir gradom i vidimo šta Sofija ima da ponudi.

Pauza za kafu

Mi ne bismo bili mi, a da, po uzoru na preporuke u Atini, i ovog puta ne predložimo jedan idealan mali lokalni coffee shop za kratak predah.

Coffee Syndicate je dvospratna kafe-oaza koja nas umnogome asocira na naše omiljene dorćolske lokale. A mlada ekipa ljudi koji rade će vam preporučiti najbolje zrno za vašu šoljicu kafe, dok je matcha ekler u kombinaciji sa belom čokoladom i susamom naša topla i proverena preporuka.

Đir kroz Sofiju

Ova univerzitetksa i pravoslavna metropola je ispunjena mnoštvom parkova, crkvi i malih trgova. Zato zavirite u Miam MINI MARKET ili Savi Gelato na obrok i dezert za poneti pa pravac obližnji park i jedan Junski piknik.

Večera u Cooko Kitchen-u

Vreme je za večeru, zato smo krenuli nazad u hotel i otvorenog apetita sedamo u gorepomenuti Cooko Kitchen restoran Dok nam otvaraju omiljenu bocu Sancerre vina mi se prepuštamo selekciji jela koje su izabrali da degustiramo. Predjelo je servirano i degustacija moze da počne, a na meniju se nalazi fuzija tradicionalnih jela uz moderan tvist.

Kada je reč o predjelu, u ponudi je Crispy Eg, Baked Feta, Crispy Tripe i Bulgarian Sarmi, dok je za glavno jelo preporuka tradicionalno jelo Yufka i pileći batak.

Potrudili smo se koliko je u našoj moći da fotografijama predočimo rapsodiju ukusa koje nam je pružilo svako od ovih jela. Ukoliko ste u ovoj prestonici samo u prolazu i niste gost hotela, vrata ovog restorana su vam više nego otvorena za jedan zagarantovani gastro užitak uz njihov meni. A mi puni utisaka prelazimo za bar na jedan dobar martini da zaokruži ovo veče!

juno hotel

DING DONG!

Jutro prekinuto doručkom u krevetu, da da idealno nedeljno jutro ipak postoji. Polako ustajemo, ispijamo kafu dok nam miris omiljenih palacinki i avokado tosta otvara apetit, taman pred povratak za Beograd.

Koferi su spakovani, a dok se utisci sležu mi uzimamo koji minut više za još po koji gutljaj kafe i još koji zalogaj dok listamo biografiju omiljenog Dzeksona Poloka kao jednu laganu nedeljnu literaturu.

Postoji neki poseban šarm koji butik hoteli pružaju, zato ih volimo i toplo preporučujemo. I rado im se vraćamo. A Juno Hotel je definitivno jedan od njih!