

Journal x UGG Lifestyle Session: Okružene kreativnom energijom naše gošće predstavile su svoju viziju UGG čizama
Jesen donosi svojevrsni ritam promena – dani su kraći, vazduh oštriji, ali u toj promeni leži i posebna vrsta inspiracije. U trenutku kada grad prekriva nijansa oker i bakra, udobnost prestaje da bude samo potreba i postaje oblik izraza. UGG je brend koji spaja prepoznatljiv dizajn i beskompromisnu udobnost i upravo u ovim mesecima pokazuje svoju snagu. Obuća postaje platno za lični stil. U okviru Journal Lifestyle Session koncepta, organizovali smo ekskluzivnu radionicu posvećenu kreaciji – influenserke su imale priliku da personalizuju svoje UGG čizme, kombinujući boje, teksture i detalje koji odražavaju njihov karakter.
Svaka od kreacija bila je svojstvena, odraz pažljivo promišljenih kombinacija i spontanih trenutaka inspiracije. Na taj način, jesenji dani su postali okvir u kojem udobnost susreće kreativnost i lični izraz. UGG čizme kroz ovaj koncept postaju sredstvo komunikacije, modni potpis i eksperiment s identitetom. Radionica je pokazala da je jesen idealno vreme da spojimo udobnost i estetiku i da kroz sitne detalje učinimo svaki korak izražajem sopstvenog stila.


Od surferske tradicije do globalnog luksuza
UGG je brend koji je od surferske potkulture australijskih plaža prerastao u globalni simbol udobnosti i luksuza. Osnovao ga je Brian Smith 1978. godine u Kaliforniji, nakon što je primetio da australijske čizme od ovčije kože – do tada namenjene isključivo surferima koji su ih nosili posle izlaska iz hladnog okeana – imaju potencijal da osvoje širu publiku. Njihov prepoznatljiv dizajn od dvoslojne ovčije kože (sa spoljašnjom stranom od glatke kože i unutrašnjošću od mekane vune) postao je sinonim za toplotu i opušteni luksuz.
Tokom 2000-ih, UGG je doživeo ogroman komercijalni uspeh, delom zahvaljujući pop kulturi i slavnim ličnostima koje su ga učinile modnim fenomenom. Danas brend UGG gradi identitet koji prevazilazi funkcionalnost obuće, pozicionirajući se u sferi lifestyle i premium casual estetike kroz pažljivo dizajnirane kolekcije i saradnje sa modnim kućama i umetnicima.


UGG čizme kao ultimativni izbor fashion devojaka
Adresa našeg druženja je bila multibrand concept radnja Fashion&Friends u Galeriji Beograd čiji kutak je za ovu priliku postao prava jesenja oaza. Dekoracija je bila osmišljena kao topla i sofisticirana interpretacija jeseni. U jednostavnoj, ali upečatljivoj kompoziciji spojeni su prirodni elementi jeseni, grane sa sitnim plodovima i topli tonovi koji su prizivali raskoš zrelog nara.
Na dugačkom stolu bile su izložene dekorativne sitnice koje su bile tu kako bi gošćama pružile kreativni izazov i podstakle ih da razmišljaju van okvira.
Radionicu je otvorila Features Editor Journal portala Aleksandra Kundačina tokom koje su gosti mogli da dekorišu UGG čizme po svom ukusu. Svaki par čizmica postao je mali modni statement, jedinstveno uklopljen sa stilom svojih vlasnica.




Journal x UGG Lifestyle Session • Ko nam se pridružio u personalizaciji UGG čizama
Okupili smo probrane žene iz raznih industrija, od mode do fotografije, koje su svojim kreativnim pečatom doprinele atmosferi. Među njima su bile Tatjana Bosanac, Kata Ivakić, Vesna Jerković, Aleksandra Vučković, Mila Cvijanović, Sara Paunović Pošarac, Nikolina Nešković, Senja Vild, Nađa Popivoda, Maja Mitrović, Anja Marković, Una Krlić, Tijana Milovanović, Olivera Oršić i Nataša Pejašinović.















Jesen kroz lični izraz
Događaj je nosio prepoznatljiv pečat Journal Lifestyle Sessiona. Spoj mode, kreativnosti i nenametljive, ali zarazne energije. Gošće su uživale u opuštenom, inspirativnom okruženju, gde je druženje bilo jednako važno koliko i proces stvaranja. Kroz radionicu su otkrivale nove načine da izraze svoj stil. Svaka personalizovana UGG čizma postala je manifest ličnosti, modni pečat koji nosi sa sobom inspiraciju da svakodnevni look učine autentičnijim i slojevitijim.











Pre nego što je kreativna radionica zvanično počela, gošće su uživale u pažljivo odabranim bits and bites iz renomiranog italijanskog restorana Sentimenti, gde je svaki zalogaj bio mali izlet u svet ukusa i estetike. Briga o detaljima bila je prisutna u svemu – zahvaljujući partneru Voda Vodi, nivo hidratacije tokom događaja bio je na optimalnom nivou, dok je Marko Ružić za Journal Lifestyle Session osmislio dekoraciju koja je dodatno pojačala kreativnu atmosferu, pretvarajući prostor u inspirativnu scenu u kojoj je svaki korak i svaki detalj imao svoju priču. Događaj je pokazao da kreativnost u modi nije rezervisana samo za profesionalce, ona je dostupna svima koji žele da spoje funkcionalnost, estetiku i lični izraz.
Zahvaljujemo se agenciji New Moment na podršci i inspirativnoj saradnji zahvaljujući kojoj je svaka zamišljena ideja pretvorena u stvarnost – promišljeno, estetski i sa pažnjom prema svakom detalju.









Foto: Iso Duo Studio




