Jasmine Tookes kreirala svoj Erewhon smoothie koji je možda najukusniji do sada
Jasmine Tookes kreirala svoj Erewhon smoothie koji je možda najukusniji do sada

Jasmine Tookes kreirala svoj Erewhon smoothie
koji je možda najukusniji do sada

Luksuzni prehrambeni lanac Erewhon poznat je – pre svega – po svojoj marketinškoj strategiji koja uključuje kreiranje napitaka sa poznatim ličnostima koji su limitiranog karaktera. No, sasvim je jasno da je u pitanju veoma uspešna strategija. Među ličnostima koje su kreirale svoje Erewhon smoothie-je našli su se mnogi – od Sabrine Carpenter, preko Nare Smith, pa sve do Stevena Tylera. Međutim, sada je to uradila i Jasmine Tookes koja je napravila Erewhon smoothie pod nazivom The Golden Hour. Štaviše, sudeći po njegovim sastojcima, u pitanju je jedan od najukusnijih do sada.

Šta je The Golden Hour Smoothie?

The Golden Hour Smoothie koji je model Jasmine Tookes napravila u saradnji sa popularnim prehrambenim lancem Erewhon inspirisan je – nimalo začuđujuće – proizvodom koji je nedavno kreirala. U pitanju je luskuzno ulje za telo koje nosi potpis njenog brenda Brunel. No, kako je ulje za telo inspirisalo izgled ovog ukusnog i neodoljivog napitka?

Veoma lako. Smoothie koji je kreirala opisan je kao svilenkasta mešavina koja ima ukus baš kao Golden Latte. Odnosno, smoothie ima baršunasti, tropski ukus koji je uravnotežen začinima i zlatnim prahom koji svetluca na suncu poput pustinjskog peska.

Koji su njegovi glavni sastojci?

Među osnovnim sastojcima ovog napitka ističu se organsko kokosovo mleko, Codeage vitamini za kosu, himalajska ružičasta so, đumbir i kardamom. Pored toga, sastojci uključuju banane, mango, ananas, urme, javorovo ulje i puter od badema. Kada je u pitanju zlatna prašina, njeni sastojci su – pre svega – smeđi šećer i kurkuma.

Rezultat: Ukusni smoothie koji želimo da isprobamo

Kombinacijom navedenih sastojaka, Jasmine Tookes kreirala je napitak koji privlači pažnju već na prvi pogled. Samim tim, i sami smo dobili želju da ga isprobamo te – uz modifikaciju sastojaka – napravimo u kućnim uslovima. Ipak, originalni sastojak dostupan je samo u Erewhon marketima – i to samo mesec dana.

Iako njegova cena iznosi 22 dolara, ovaj brend je još jednom dokazao da trend koji uključuje kreiranje napitaka sa poznatim ličnostima nikada neće izgubiti na popularnosti. Štaviše, već se sada postavlja pitanje: Koja ličnost će narednog meseca kreirati svoj smoothie?

Foto: Instagram (@erewhon, @jastookes)

Učitati još
Zatvori