IKEA pokreće globalnu inicijativu s ciljem da kuhinje i trpezarije ponovo pretvori u mesta okupljanja
IKEA pokreće globalnu inicijativu s ciljem da kuhinje i trpezarije ponovo pretvori u mesta okupljanja

IKEA pokreće globalnu inicijativu s ciljem da kuhinje i trpezarije ponovo pretvori u mesta okupljanja

Prema najnovijem globalnom IKEA Izveštaju o životu kod kuće, koji ova kompanija sprovodi svake godine u 39 zemalja, uključujući Srbiju, 40% ljudi iz različitih krajeva sveta navodi da je kuvanje jedna od njihovih omiljenih aktivnosti, odmah posle gledanja televizije i čitanja*.

Ipak, u poređenju sa ostalim prostorijama u domu, kuhinja je prostor kojim su ljudi najmanje zadovoljni**, posebno ukoliko žive u manjim stanovima. Najčešći izazovi su nedostatak prostora za odlaganje i teškoće u organizaciji i održavanju urednosti.

*IKEA, Life at home report, 2024
**IKEA, Foundational How People Live Research, 2022

Upravo zato, IKEA pokreće globalnu inicijativu sa ciljem da kuhinje i trpezarije širom sveta ponovo pretvori u mesta okupljanja, uživanja i povezivanja. Takođe, i da pomogne ljudima da pripremu i deljenje obroka učine prijatnijim, dostupnijim i održivijim.

Još jedan zanimljiv podatak iz Izveštaja o životu kod kuće otkriva da kuvanje i zajednički obroci mogu značajno doprineti opštem blagostanju i osećaju sreće u domu. Roditelji koji uključuju decu u pripremu hrane zadovoljniji su životom (72%) u poređenju sa onima koji to ne čine (61%)***.

***IKEA, Life at home report, 2024

Kada ste poslednji put jeli svi zajedno?

Kada je reč o Srbiji, 29% onih koji žive sa decom uključuje svoje mališane u pripremu obroka kod kuće, dok 21% kaže da su najmlađi članovi porodice zainteresovani da nauče kako se kuva****.

Kuvanje i zajednički obroci su jedan od najjednostavnijih, ali i najlepših načina da se povežemo. Sa hranom, sa tradicijom, ali i jedni sa drugima. Ipak, u današnjem dinamičnom okruženju, a posebno u sve razvijenijim urbanim sredinama, zajedničko kuvanje i obedovanje postaju retkost. IKEA želi da pomogne ljudima širom sveta da, ponovo otkriju tu radost, čineći kuhinje funkcionalnijim, pristupačnijim i inspirativnijim, bez obzira na veličinu njihovog doma ili budžeta, ističe Aleksandar Rajčević, direktor tržišta u kompaniji IKEA Srbija.

****IKEA, Life at home report, 2024
IKEA ponuda za kuvanje

Sa više od 80 godina iskustva u oblasti života kod kuće, IKEA je posvećena razumevanju navika ljudi u kuvanju i obedovanju. Takođe, i rešavanju njihovih stvarnih potreba i izazova u kuhinji.

Od septembra će biti predstavljeno više od 200 novih proizvoda i rešenja. Oni su osmišljeni s ciljem da kuvanje umesto obavezom, učine uživanjem za sve. Celokupna ponuda za kuvanje i obedovanje pratiće svaki korak u kuhinji. I to od čuvanja i organizovanja, preko pripreme i kuvanja, do postavljanja stola i serviranja hrane, zajedničkog obroka i pospremanja.

IKEA ponuda za kuvanje

Sa fokusom na pristupačnost, novi IKEA proizvodi osmišljeni su da podrže zdravije i održivije navike u kuhinji. To uključuje i smanjenje potrošnje vode, sprečavanje bacanja hrane i lakše sortiranje otpada.

Za više informacija o kompletnom IKEA asortimanu za kuvanje i obedovanje, posetite IKEA sajt, robnu kuću IKEA Beograd ili neki od IKEA studija za planiranje.

IKEA ponuda za kuvanje

Foto: PR

Učitati još
Zatvori