Bella Hadid i Kendall Jenner oprobale su se u beverage industriji
Bella Hadid i Kendall Jenner oprobale su se u beverage industriji

Bella Hadid i Kendall Jenner oprobale su
se u beverage industriji

Da li je beverage industrija nova beauty industrija? Definitivno. Tržište pića je sve popularnije, a dosta selebritija je savetovano da investira baš u ovaj tip biznisa. Kendall Jenner  je prošle godine startovala svoj tekila brend, 818 tequila, a skoro smo saznali da je Bella Hadid co-founder brenda Kin Euphorics, proizvodjača bezalkoholnih pića inovativnog sastava.

 

Za razliku od svojih sestara koje su krenule putem modnih i beauty brendova, Kendall i Bella osvajaju potpuno drugu vrstu ekonomije. Čak je i Travis Scott prošle godine launch-ovao brend Cacti, ali je zbog personalnih razloga ta priča stavljena na hold. Jedno je sigurno, beverage tržište tek čeka da bude otkriveno.

818 tequila

Tekila brend zvuči kao genijalna biznis ideja, pogotovo ako je u pitanju kvalitetno piće + estetično pakovanje. Tequila 818 ima sve to plus high profile celebrity osobu koja ga idealno promoviše.

Tim Kendall Jenner sjajno radi svoj posao, tako da je ovaj brend pića ima vizibilitet na raznim manifestacijama. Na Coachella festivalu, Revolve i Tequila 818 imali su svoj korner, a nedavno smo pisali i o Alfred kafeteriji u Los Andjelesu koja je imala Tequilla 818 promociju.

Tequila 818 nam donosi tri ukusa: Tequila Blanco, Tequila Reposado i Tequila Anejo. Blanco je naravno čista tekila, a Reposado je poznata po tome što mora da odleži dva meseca pre samog punjenja u boce. Anejo se nalazi na listi favorita ljubitelja slatkastih ukusa vanile, jer je to upravo aroma koju nosi.

Kin Euphorics

Dok se Kendall vazala za alkoholno piće, Bella Hadid sa druge strane promoviše potpuno drugi lifestyle. Kin Euphorics je bezalkoholno sparkly piće koje smirujuće utiče na nervni sistem, a istovremeno stvara blagu mentalnu euforiju.

Ovo piće, zahvaljujući miksu biljaka od kojih je napravljeno, ima zadatak da boost-uje raspoloženje i daje buzzy osećaj. Sa druge strane, ne utiče loše na vašu koncentraciju kao alkohol.  Jen Bathcelor je zapravo idejni tvorac ovog brenda, za koji kaže da je idealna formula za nove generacije social drink-era. Bella Hadid je postala njen partner, i zajedno promovišu zdraviji život koji ne obuhvata alkohol kao naviku.

Učitati još
Zatvori