

Vreme zarade od influensa doživelo je svoj primetime, a svi koji su postali slavni zahvaljujući društvenim mrežama okrenuli su se ka sopstvenim biznis strategijama. Jedna od njih je i influenserka Negin Mirsalehi, koju na mreži Instagram trenutno prati više od sedam miliona ljudi. Kada je rešila da osnuje porodicu i napravi mini pauzu od putovanja u autfit postova, osnovala je svoj beauty brend Gisou.
Kako je oduvek imala jako dugu i gustu kosu, Negin je odradila najbolju moguću biznis strategiju – osnovala je brend koji je, prvenstveno, orijentisan na proizvode za negu kose, baziran na prirodnim sastojcima. Njeno viralno ulje za kosu postalo je bestseller u prvoj godini proizvodnje, a proizvodi njenog brenda se danas mogu kupiti na mestima kao što su Sephora, Selfridges, Revolve i Harrods.
Ona i njen tim su nam, početkom meseca, predstavili nove proizvode za negu kose – šampon i kondicioner sa ceramidima!
Brend Gisou predstavio novi šampon i kondicioner
Proizvodi ovog brenda možda jesu poprilično ishajpovani, ali, verujte nam, rade posao. Upravo zato ne sumnjamo da je tim dugo radio na novim formulama, koje kao glavni sastojak imaju – ceramide.
Da, sigurno znate da dosta skincare proizvoda sadrži upravo ceramide, a Hailey Bieber se kune u njihovu delotvornost. Naravno, glavni sastojak je i dalje baziran na medu, kako je ovaj celokupan brend zasnovan upravo na honey infused tehnologiji. Šampon i kondicioner napravljeni su da hidriraju i dubinski čiste vlasište kose, i biće sjajno pojačanje već uspešnom, prethodnim kolekcijama brenda. Pored navedenih sastojaka sadrže i hijaluronsku kiselinu, kao i silk protein, što, složićete se, vaša
kosa i zaslužuje.
Kada & gde možemo da ih kupimo?
Novi proizvodi naćiće se u prodaji od 7. jula, na Gisou online platformi, i, za početak, ekskluzivno u svim Sephora radnjama. Proizvode ovog brenda možete kupiti i u Srbiji, tako da pretpostavljamo da će se i ovi noviteti uskoro naći u prodaji.
Foto. Instagram / @gisou / @negin_mirsalehi