

Brend Syoss je od 13. do 15. juna u Tržnom centru Galerija realizovao događaj posvećen profesionalnoj nezi i stilizovanju kose, povodom relansiranja svojih proizvoda, koji su sada dostupni u osveženom, elegantnijem izdanju.
Relansiranjem je predstavljen i novi vizuelni identitet brenda, uključujući redizajnirani logo, kao i snažan claim YOU. INTENSIFIED. koji simbolizuje posvećenost brenda individualnosti, samopouzdanju i intenzivnijem izražavanju kroz kosu.



Syoss događaj obeležio vikend u Galeriji
Posetioci su imali jedinstvenu priliku da otkriju svoj tip kose uz pomoć inovativnog aparata za analizu tipa kose, na Syoss štandu. Takođe, i da dobiju preporuke proizvoda iz Syoss asortimana za negu prilagođenu upravo njihovoj kosi.
Ovaj događaj upotpunili su profesionalni frizeri. Oni su uz pomoć Syoss proizvoda stilizovali kosu posetilaca i pokazali kako se uz kvalitetnu negu lako postiže moderan i autentičan izgled. Na taj način su dodatno obogatili atmosferu događaja.






Posebna pažnja posvećena je japanskom poreklu brenda, kroz elemente inspirisane japanskom preciznošću, ritualima i visokim standardima nege.
Deo tog iskustva bili su i matcha napici, prepoznatljiv simbol japanske tradicije. Oni su svojim umirujućim, detoksikujućim i revitalizujućim svojstvima doprineli potpunom uživanju. U duhu Syoss filozofije posvećene balansu i brizi o sebi, na krovu Tržnog centra Galerija, održan je i čas joge kao savršen trenutak za opuštanje.




Brend Syoss se oslanja na frizersku ekspertizu, funkcionalnost i japansku estetiku kako bi pružio maksimalne rezultate. To je ovim događajem još jednom istakao, potvrđujući svoj status brenda koji kombinuje profesionalizam i inovativnost.


Kroz sve segmente događaja jasno je pokazano da Syoss nisu samo proizvodi za negu kose, već i inspiracija za izražavanje ličnosti i negovanje unutrašnje harmonije.


Foto: Syoss