

Beauty comeback godine?
Popularnost sjajeva i balzama za usne nikad nije bila veća: Rhode, Summer Fridays, Laneige – you name it, we have it! Ovaj beauty proizvod dobio je i svoju zvaničnu (Rhode) futrolu za telefon, a čelnici brenda Lancôme prepoznali su ovaj momenat kao idealan za comeback njihovih viralnuh Juicy Tubes sjajeva. Kad ako ne sad iliti – perfect timing does exist!
Pored inicijalne ideje tu je i fantastičan marketing plan koji je ovaj product revival podigao na sasvim novi nivo. Lancôme tim okupio je zvezde koje su obeležile Y2K eru i spojio ih sa istom namerom – da nas podsete na vremena kada su Juicy Tubes sjajevi bili sastavni deo svačijeg nesesera.
Make Juicy Tubes great again
Paris Hilton je, kao začetnica celokupne Y2K estetike, među prvima imala čast da nas podseti na OG sjaj za usne za koji smo skupljali pare od ostatka džeparca. U kampanji se našao i Ed Westwick, ali ovaj put (ponovo) u Chuck Bass ulozi, kao i zvezde popularne američke tinejdž serije The O.C. – Rachel Bilson i Mischa Barton.
Od poznatih lica tu su i Hilary Duff, kao i Chad Michael Murray, zvezde tinejdž blokbastera A Cinderella story, koji je početkom dvehiljaditih oborio sve rekorde gledanosti u prvoj nedelji. I za kraj, Kelly Rowland, koja je u spotu za pesmu Dilemma verovatno nosila Juicy Tubes sjajeve. Kakva ekipa i kakav marketinški movement, a sve u cilju promocije sjajeva za usne koji su obeležili prvu dekadu novog milenijuma.
Sticky lips for the win
Nakon trenda mat usana, koje je proslavila beauty mogul Kylie Jenner, vraćamo se na fabrička podešavanja. Lepljive usne i slatkasti ukusi vraćaju se na velika vrata, a uskoro će Juicy Tubes pakovanja zameniti aktuelne proizvode za usne, koje trenutno nosimo u torbama (i futrolama). Moramo priznati, ovo je onaj comeback kojem se svi radujemo
Foto. Instagram / @lancomeofficial / @girlzzzclub / @parishilton / @2000sanxiety