Da li ste znali da postoji kremasto rumenilo sa skincare efektom?
Da li ste znali da postoji kremasto rumenilo sa skincare efektom?

Da li ste znali da postoji kremasto
rumenilo sa skincare efektom?

Brend Summer Fridays na tržištu se inicijalno pojavio sa samo jednim proizvodom – viralnom JET LAG maskom za lice. Kako je ona naišla na sjajan feedback potrošača, osnivačice brenda, Lauren Ireland i Marianna Hewitt, nastavile su da razvijaju svoj biznis i danas ponosno mogu da kažu da imaju preko 20 različitih proizvoda u svom asortimanu. Ovaj brend uvažava poverenje kod velikog dela potrošača, a sastav proizvoda je ono što ih čini drugačijim od brendova koji im mogu biti konkurencija na tržištu.

Summer Fridays je nedavno na socijalnim mrežama prezentovao novi proizvod – kremasto rumenilo koje pruža skincare efekat. Hajde da vidimo da li je ovaj proizvod zaista gamechanger na (već prezasićenom) tržištu?

Kremasto rumenilo koje ima skincare efekat?

Najnoviji trend u beauty industriji spaja make up proizvode i skincare sastojke. Dočekali smo vreme kada, tokom dana, kada smo našminkani, istovremeno obezbeđujemo licu hranljive sastojke koji ga neguju. Ovo rumenilo zadrži sve ono što je trenutno popularno na tržištu kada govorimo o skincare rutini – hijaluronsku kiselinu, ceramide, ali i peptide.

Beauty brendovi se, zapravo, više ne takmiče u asortimanu proizvoda, već u sastojcima koje biraju, a Summer Fridays ovu igru igra vrlo promišljeno. Nova kremasta rumenila dolaze u 6 nijansi, i u Evropu stižu 28. jula (mesto gde ih možete naći u Srbiji je – Sephora).

Zašto je Summer Fridays marketinški ispred svoje konkurencije?

Ovaj brend neguje vrlo specifičnu marketing strategiju, a launch novih proizvoda uvek prate pop up događaju koji su estetski vrlo zadovoljavajući. Osnivačice brenda znaju da prave balans između dobrog i drugačijeg sastava, unikatnog pakovanja i – dobrog marketinga.

Brend se razvija organski, a novi proizvodi dodaju se nakon vrlo detaljnog ispitivanja tržišta. Zdrava komunikacija sa postojećim potrošačima i konstantno traženje novih je biznis ideja koja nikada ne može da fejluje.

Učitati još
Zatvori